Det er viktig å planlegge for fremtiden, og etter at man har tilbragt for mye tid med familien, så er det kanskje noen som vil møte andre likesinnede over litt mat og drikke? Hadde et planleggingsmøte med @kjeeli, og vi fant ut at vi inviterer til IF-treff på Sumo Bjørvika i september eller oktober. Jeg har laget en poll, hvor dere kan stemme på de(n) dato(ene) som passer deg best. Gi gjerne beskjed i tråden også, så vi ser hvem som har tenkt til å være med. (Og vi får oppdatert første post med deltagere etter hvert. Her er de som har stemt på Fredag 9.Sept @magnusant * @Arvid2063 * @jvsandem * @jgroneng * @Sonictravel * @Points4Fun * @travelislife * @trygveat * @holmen * @kjeeli * 10 stk Tentative @Jan Fredrik Vel møtt!
Hvis SAS vil så er jeg i Brasil dagene i september, men så bor jeg heller ikke Oslo heller … Hvis mor vil, kan det jo bli i oktober
Føler meg veldig som en frequent traveller når jeg er nødt til å melde at jeg er ute og flyr alle disse datoene
Enn så lenge ser det ut til at fredag 9/9 leder avstemningen. Men ingenting er avgjort ennå! Dersom det er noen som ikke har stemt ennå, så er det litt tid igjen før vi lukker pollen.
Får som vanlig stille seg positiv til slike tiltak i utgangspunktet. For min del er jeg på reisefot (Chicago) den helga i oktober så da er det september alternativet som er aktuelt for meg.
Ser ut som det blir gebyr på meg da med de nye vipps-reglene https://dinside.dagbladet.no/studio/dinside--studio/667?post=101407