Jeg vurderer å booke Asiana FRA - ICN i C. Det benyttes en A380 med både C og F kabin. Noen som vet når Asiana legger ut sine F billetter? Også hadde jeg et spørsmål til men har jammen glemt det... Får se om jeg kommer på det
Har også funnet mange i november/desember når vi tenker å ta samme distanse.. Fant forøvrig mange i noen tilfeldige datoer i september.
Jeg får kikke litt nærmere To nye spørsmål: Er det verdt 50.000 poeng å oppgradere fra C til F hos Asiana? Hvilke lounger på FRA får vi tilgang til hvis vi flyr ut med hhv C og F?
Begge gir tilgang til Lufthansa business lounge. Det er desverre litt stusslig. Men ja. Uten tvil vært 50K for F. Om dere er 2 Pax med CT vill det i praksis bety 12,5k poeng per vei per Pax for F som nesten har semi suiter.
Kjipt! Må vi ha billett med LH F for å få noe bedre? CT, ja. Jeg får begynne å søke litt F billetter isteden =)
https://www.aircanada.com/no/en/aco...e-leaf-lounge-details.html#/!lounge@frankfurt Air Canada Maple Lounge er også på Frankfurt og er betre en business lounge
Desverre ja. Eventuelt Swiss. Men det får du ikke på med EB. Som nevnt over kan air Canada sin sjekkes ut. Har ikke testa selv. Men syns Lufthansa sin lounge i Frankfurt var helt ok .
Senator loungene er bedre, men eg og synes LH biz lounge er ok. Har heller ikkje testa ut maple leaf på FRA, men den ligg inne når eg skal me familien med biz fra FRA, då me kun har eit *A gold om dagen
Synes både LH Senator og AC loungen er helt ok. Leser at mange helder mot den siste, men personlig synes jeg de kvalitetsmessig er relativt like. Helt uproblematisk å slå ihjel noen timer, men LH FCT/FCL er det selvfølgelig ikke
Jeg er enig i at LH Senator er et hakk opp fra LH Business-lounge, og kanskje like bra AC-loungen, men som EBS har han vel ikke tilgang der?
Et spørsmål til (blir mange nå men alle er er jo så hjelpsomme ): Jeg ser det er greit å finne F-billetter som passer på vei bort men hjem er det verre. Hvis jeg booker F bort og C hjem (med håp om å finne F hjem frem mot avreise) men ikke finner F hjem, kan jeg endre til C bort og få tilbake 50.000 poeng? Ser ikke helt at jeg vil betale 50.000 poeng for kun ett leg i F..
Hei, med *A F billett skal du vel få tilgang til Senator Loungen, med C gjør du det ikke. Ellers er det Gullkort som gjelder.
Jeg booket forrige påske en FRA-EWR/JFK-ICN-FRA med LH F og OZ F, der ene legget(JFK-ICN) Var i C.. Men der dukket det opp 2 seter i F 3-4 dager før avreise, en rask telefon til Tallin, og man var klar for avreise... Så bør absolutt være mulig å få en F her, om man bare følger litt med.. C
Jeg har booket FRA-ICN-KIX i Asiana F+C, og hjem igjen i F via BKK til MUC med Thai. Ganske mange datoer tilgjengelig i høst. K
Jeg har funnet to ruter som kan fungere for oss. Er disse OK å bestille med CT? OSL-FRA-ICN (23 timer stop over) GMP-HND NRT-BKK-MUC-FRA-OSL eller OSL-ARN-FRA-ICN (23 timer stop over) GMP-HND HND-ICN-FRA-OSL 140.000 poeng med C og 190.000 poeng med F ?