Nokon som har tips til rute?

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Stigoo, 06. aug 2017.

1. Stigoo

Stigoo Medlem

Likes mottatt:
    164
    Bonuspoeng:
    33
    Eg har CT for i år, og poeng på konto.
    Vil gjerne dele 1. Klasses flyopplevelse med fruen som ikkje har sansen for lange flyturar.
    Eg tenker at amerika el. kan gå i år, så kan eg kanskje få ho med på lenger tur til Japan el. Neste år om ho ikkje tar skrekken.

Start frå Bergen gode forslag blir vurdert.
    Fortrinnsvis plass utan regn, og litt betre temperatur enn Vestlandet.

Langhelg 24 AUG retur 29. AUG kan vera aktuelt, ellers kan det bli seinare på året.

Eg ventar i spenning på

2. watchaddicted

watchaddicted Reisende fant

Likes mottatt:
    4,031
    Bonuspoeng:
    113
    Altså hvis du sikter til F med LH som Flrteklasses flyreise er USA relativt vanskelig, men overhodet ikke umulig. Når du først skal i gang med å brenne poeng er det jo viktig å få så mye flytid som mulig. Vil derfor foreslå SF. Er dere heldig får dere litt indian summer på den tiden av året. Ta turen opp i napa og nyt god vin og et godt måltid!
    Ellers er jo HKG eller Seoul veldig gode alternativer. Mye kulere enn NYC etter min mening, men det er jo selvsagt smak og behag! Uansett, lykke til og håper du får hektet fruen på det gode liv;):cool::)

3. Herlov

Herlov Poengsanker

Likes mottatt:
    6,002
    Bonuspoeng:
    183
    En langtur på førsteklasse vil nok kurerere selv den verste flyskrekk. :cool:

Om dere ikke er låst til Trumpmania, kan jeg anbefale Vancouver som alernativ til San Fran på vestkysten. Fantastisk by, men regn kan forekomme. Usikker på om den har First. På østkysten er New York og Boston mine favoritter. Chicago i Midwest. Routing via FRA. Unngå United.

4. Anita

Anita Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    965
    Bonuspoeng:
    93
    Vi har akkurat booket CT til USA. Chicago, Boston og New York virker å være enkleste destinasjoner med LH First, og etter det Washington. Miami, SF og LA virker nesten umulig. Vi klarte å få til både LA og SF med CT tidligere, men da med SAS og bestilling med en gang billettene legges ut.

5. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,512
    Bonuspoeng:
    293
    .... selv en flygning i C kan hjelpe godt!

6. Are

Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

Likes mottatt:
    19,630
    Bonuspoeng:
    293
    Nei dessverre :(

7. Stigoo

Stigoo Medlem

Likes mottatt:
    164
    Bonuspoeng:
    33
    Er det riktig oppfatta at alle bonusreiser kan avbestillast utan kostnad inntil ein dag før utreise? F.eks USA med SAS

8. Xflipper

Xflipper Veteran

Likes mottatt:
    3,161
    Bonuspoeng:
    113
    Ja sas pg hele *A , inntil 24 timer før avreise. Bør da ikke vente til 24,2 timer med og ringe i tilfelle du ikke kommer igjenom pga kø osv

Del denne siden