Heisann! Tenkte å ta en tur med Norge-Rundt billetten i sommer. Noen som har erfaring med dette? Tenker å planlegge rutene for å ta flest mulig kommersielle flyvninger som gir poeng-opptjening. Noen som har erfaring med dette som kan anbefale en rute?
Halloen! Du nevner ikke noe om soner så jeg tar for gitt at du mener hele landet Det er jo bare å begynne å søke etter tilgjengelighet på rutene som gir EB-poeng.
Gjelder denne billetten som opptjening til enkeltturer også eller er det bare vanlig poengopptjening?
Reisene som kvalifiserer til poengopptjening (ref. LN-MOWs post) regnes også som kvalifiserende flyvninger.
Noen som har erfaring med transittid i Sogndal? Er feks 1 kvarter nok? Edit - WF selger det som WF142 en gjennomgående flyging så da slipper man å tenke på det. Jeg må dessverre starte med anbudsruter.
Da jeg bestilte første legg klarte jeg selvsagt å taste fornavn inn i etternavn feltet og Widerøe sier at denne tjensten ikke er klar for bruk når jeg prøver å avbestille (24 timer angrerett også på Norge Rundt billetten) @LN-MOW - er dette et vanlig problem?