Norwegian dårlig dømmekraft

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av RoadKing, 14. febr 2016.

  1. Tazoslo

    Tazoslo Medlem

    Innlegg:
    69
    Likes mottatt:
    70
    Bonuspoeng:
    18
    Det siste her er en forholdsvis grov avsporing basert på veldig mye synsing. Å tro at det ikke er en eneste lavprisbillettinnehaver med kun håndbagasje på denne flighten blir faktisk bare tåpelig. Jeg skiter forøvrig i om hun som klagde hadde bagasje eller ikke, det er ikke henne dette dreier seg om.

    Fakta er; de var forsinket en god stund, alle som hadde Flex hadde satt seg, de hadde igjen 6 plasser. 6 plasser de heller velger å sende tomme, enn å ta med passasjerer som har betalt for å bli levert et sted til et gitt tidspunkt. At det var noen som ikke hadde innsjekket bagasje? Selvsagt! Vi snakker om et lavprisselskap hvor folk må betale for bagasje, da vil en skokk med folk ha med seg bagasje inn i kabinen, istedenfor å sende den under.

    Bagasje har ingenting med denne saken å gjøre. Det var GARANTERT 6 mennesker uten bagasje som sto kø der. Det er også en av de tingene man fort skjønner når man er ute å flyr, det er de med minst bagasje, og høyst frekvens av flyvninger, som står mest på krava, og som står å krangler til gaten stenger (gjerne med diamantkort). Personlig så ser jeg ikke at et eneste et av dine punkter holder mål Anders i forhold til at de ikke kunne fylle opp de 6 plassene.

    PS; Jeg har i løpet av de siste 4 årene fått være med en gang på et tidligere fly (alltid kun håndbagasje), og det var Norwegian. Uten unntak NEI av SAS, som jeg flyr 75% med, og har gullkort hos.
     
  2. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    Det er en ting jeg ikke forstår her - og som dere andre glatt har hoppet over:
    Så vidt jeg vet kan man oppgradere sin billett til Flex når som helst (før innsjekking selvfølgelig). Men hun hadde vel sjekket inn og kunne ikke oppgradere (min spekulasjon). Men hvis hun var villig til å betale for å komme tidligere hjem, hvorfor kjøpte hun ikke bare en billett til den flighten som gikk to timer tidligere? Gnien? Me no comprende...
     

Del denne siden