Norwegian legger ned alle MAX ruter til USA

Tråd i 'Nyheter' startet av TElg78, 14. aug 2019.

1. TElg78

TElg78 TravelElg - The Moose Is Loose

Likes mottatt:
    1,487
    Bonuspoeng:
    113
  2. drsyk

drsyk Dr. Bonusnisse

Likes mottatt:
    21,415
    Bonuspoeng:
    293
    Eneste en kan vel si til dette, er vel markedstilpasset endring, være bærekraftig fremover, SAS vil kanskje øke omsetning noe, etter større tap ifra streiken i år... nedsiden er vel for de som velger å fly i den retningen med mindre tilgjengelighet

3. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    34,137
    Bonuspoeng:
    293
    Overrasker meg ikke at 737 over dammen ikke er bærekraftig. En sak er selvsagt at de har flydd på sekundærflyplasser og dermed begrenset seg til "lokaltrafikk", en helt annen sak er at jeg tror de fleste syns det blir trasig i en 737 i 7 timer.
    Jeg flyr 737 til Granca, rett og slett fordi det ikke finnes alternativer, men hadde det gått en 330 eller mer, så hadde jeg glatt betalt noen kroner ekstra for det.

Misterix and Xflipper like this.
  4. indahla

indahla Flyr for lite...

Likes mottatt:
    21,991
    Bonuspoeng:
    293
    Er vel ikke så mange som faktisk sjekker hva slags fly som benyttes på ruten de booker ..

Travellingalf liker dette
  5. OttoL

OttoL Veteran

Likes mottatt:
    12,513
    Bonuspoeng:
    183
    Kjenner flere som fløy BGO-SWF og de var strålende nøgd. Mye mindre pes enn bytte i CPH/OSL/AMS og det var tilnærmet null kø i immigration. Problemet er vel heller at det er høyst tveksamt om det er marked for slike ruter over en lengre periode. Har mine tvil. Godt å se at DY tar grep uansett.

6. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    34,137
    Bonuspoeng:
    293
    Sant, det er vel kanskje helst oss gærninger i forum som dette som er opptatt av det :)

indahla liker dette
  7. TElg78

TElg78 TravelElg - The Moose Is Loose

Likes mottatt:
    1,487
    Bonuspoeng:
    113
    Joda... a) er det spennende å teste nye fly og bb) er det bra for flight rapporter på YouTube^^ Tror i var en av de første som teste Widerøes nye Jetfly på YouTube^^

Del denne siden