Norwegian med ny rute - til Karibien

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av Travellingalf, 21. april 2015.

  1. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Fra 1. november 2015 kan du fly direkte Oslo - Puerto Rico/San Juan for 1699,- en vei med Norwegian. Dette begynner å ligne på noe! Jeg flyr svært sjelden med Norwegian selv, men slike (direkte)ruter kan absolutt være med på å få meg til å bruke de mer.

    Ser også at de skal begynne å fly til Las Vegas (via Stockholm og København) og det er jo også ett morsomt reisemål!
     
  2. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,145
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    Konge,
    Jeg har vært i SJU på tre bryllupsreiser + 1 gang alene, i tillegg til 2 cruise-anløp.
    Den gangen jeg var alene var jeg sammen med BA-crewet som hadde night-stop før flighten gikk videre LGW-SJU - dagen etter SJU-SJO-SJU.
    Fra SJU har man god forbindelse med AA og andre til stort sett alle øyene. Jeg mener å huske at det var en "Island-jumper" ticket - nesten som WFs Norge-rundt billett tilgjengelig.
    Det eneste man skal passe på; Alle taxier priser pr. person i god Karibisk style (1 person USD 8 - familie USD 32), hotellene er flotte, men relativt dyre.
    Jeg har bodd på El Convento (5++), Hilton Caribe (4+), Radisson (4). Men old-San Juan er helt konge etter midnatt !
     
    Travellingalf liker dette
  3. mhsalv

    mhsalv 278 and counting!

    Innlegg:
    151
    Likes mottatt:
    152
    Bonuspoeng:
    43
    Denne ruten (+ CPH - St. Croix) er jo som skapt for CruiseFeber-delen av forumet!

    Spenstig av Norwegian å satse i Karibien, samtidig som jeg tror de har alle forutsetninger for å lykkes. Kall meg gjerne fordomsfull (har begrenset Cruise-erfaring gitt), men jeg mistenker at en stor andel av cruisepassasjerene her til lands (og i Danmark/Sverige) foretrekker en direkte/one-stop DU-rute i kjent farvann fremfor alt mulig *A/OW via LHR eller MIA eller andre skumle steder.

    Blir spennende å se om allianseselskapene dumper prisene nå som Kjosfreserne turer inn! :)
     

Del denne siden