Norwegian Reward

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av KristianSk, 11. nov 2014.

  1. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg burde egentlig jobbe, men en tråd på Flyprat fikk meg litt nyssgjerrig på Norwegian sitt bonusprogram - Norwegian Reward.

    http://forum.flyprat.no/showthread.php?p=967594#post967594

    Er ikke dette egentlig et utrolig godt program sammenlignet med Eurobonus (og alle andre "poeng"baserte program)?

    En Full Flex til London til 6000,- gir såvidt jeg har skjønt 1200NOK cashback som kan brukes når som helst? Det vil vel være nok til en ny tur til London, om du bestiller en tid i forveien - hvor langt kommer du med 4000 EB poeng?

    Jeg har tidligere tenkt at DY har et dårlig program, og at man kommer dårligere ut av et slikt system, men det virker ikke sånn? Forbedret de programmet etter at det ble åpnet for bonusopptjening innenriks?

    Det eneste problemet er jo at man ikke kan ta ut F awards, og ja det er et stort problem ;)
     
    Last edited: 11. nov 2014
  2. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
  3. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Norwegian Reward har sine fordeler.. OM du reiser mye på fullflex-billetter OG ønsker å bruke "bonuspoengene" dine på nye reiser med Norwegian er det et fair program. Også enkelheten med programmet er herlig, slik at selv min mor forstår konseptet.

    MEEEN, som du sier: Gir deg verken status eller reiser i F.. Men ingen grunn til å IKKE være medlem om man reiser med Norwegian en gang i blant..
     
    KristianSk liker dette
  4. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    Ser man det, fin artikkel. Jeg klarte ikke finne opptjeningen på Lowfare, ser den er bare 2%. Da gir den samme Londonturen kun 44,- cashback.
    Ettersom en EB tur til London koster 30 000 poeng, og krever 15 t/r (660,- DY Cashback) kan man vel her komme bedre ut med Eurobonus.

    Kan vel konkludere med at Norwegian Reward er et supert program for de som reiser mye Full Flex og ikke er opptatt av F awards ;)

    Da kan jeg gå tilbake til arbeidet...
     
  5. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    NB! Det er ikke cashback på skatter, avgifter og fuelttillegg så det blir ikke full pott på hele summen som er betalt, men full-flex på shorthaul er det god payback på ja
     
    KristianSk liker dette

Del denne siden