Jaja... Jeg bare håper at dere er heldigere enn meg. Til mandag er det fire måneder siden jeg bestilte dette produktet og fortsatt ingen poeng på konto..... -=MrPutter=-
Trumf/EB har heller ikke kommet på konto, har kun endret status på ViaTrumf fra "under behandling" til "bekreftet".
Dette er statusoppføringen for NTE under "mine kjøp" Forhandler Trumf-bonus Status Dato Kjøpesum NTE - ViaTrumf Strøm 500,00 Under behandling 19.09.2018 0,00
Ok, jeg tolket din første post som at du ikke hadde fått trumf/EB enda, samtidig som du trudde at resten hadde mottat. Men om det er fire måneder siden du bestilte er det rart at gårsdagens dato står oppført. hos meg står det 06.06.2018
Poengene kom inn nå rundt 1130 for meg Altså, utbetalt, ikke bare bekreftet, selv om status er ikke ennå på "overført"
Min også. Noen av dere som har fått som ikke har klaget? Eller må man spørre for å få disse p(o)engene? K
Jeg har sittet stille i båten. Fikk poeng i dag. Bestillte så sent som august, så følte det var litt tidlig å klage
Hmmm . Svar fra Britt Heidi i NTE: "Du ble strømkunde hos oss sen 30.7 og alt skulle være greit fra vår side fra den dato. Det har ViaTrumf fått automatisk beskjed om. Og det siste som er sagt fra ViaTrumf er at alle overføringene skulle være utført i løpet av denne uken"