Fikk denne av Britt Heidi hos NTE: Hei. Ser du har vært på den avtalen fra 16.7. Via Trumf sier at alle skal få sin bonus i løpet av denne uken. Mvh Britt-Heidi
Nå fikk jeg utbetalt trumf for leiligheten jeg flyttet ut av for et par måneder siden, selv om abonnementet aldri ble aktivert fordi systemet til NTE ikke klarte å registrere strømavlesning. Jaja.. Greit for meg Og mulighet for enda 500 trumf i den nye leiligheten etterhvert også
Har nå mottatt poengene fra NTE selvom det ikke står overført hos Viatrumf enda. Betalt mottatt og betalt en regning fra NTE.
bestilte 9. September - fikk poengene overført i dag - var positiv overrasket etter å ha lest tråden her. hadde ikke klaget.
Har ikke satt meg inn helt i dette, men er det vært og bytte til denne nå rett før vinter med 6mnd binding?
Spørs hva du har i dag, det er ikke den billigste avtalen, men billigere enn Fjordkraft EB avtalen. Med ett normalt strømforbruk er det ikke snakk om mange hundre lapper ekstra med NTE kontra billigste alternativ uten EB opptjening
Fikk overført 500 kr til Trumf ila cirka en måned etter bestilling i september. Trumf sendte uoppfordret egen mail der overføringen ble bekreftet.
hmmm, skal man gå for NTE avtalen når man bor i borettslag og har ett strømforbruk på 150-200 kwt i måneden felleskostandene inneholder vann og oppvarming
Her er vel svaret openbart ja? Har selv gått for det og bruker mer normalt i mnd. Men har funnet ut at det lønner seg akkurat
Bestilte NTE den 18.10. Fikk overført Trumf etter bare 2 (!) dager! Meget fornøyd! Tydelig at all klagingen herfra har løst opp en eller annen propp i systemet..!