Ny 10000ebpoeng-kampanje hos Fjordkraft(Mai 2018)

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av joskje, 01. mai 2018.

  1. joskje

    joskje Senior Medlem

    Innlegg:
    743
    Likes mottatt:
    1,047
    Bonuspoeng:
    93
    Sikkert flere som har fått det med seg, men nå har altså fjordkraft ny kampanje på 10000ebpoeng

    https://www.fjordkraft.no/privat/stromavtaler/eurobonus-avtalen/

    Det er vel ikke ofte Fjordkraft har gitt 10k i sommer-halvåret? Veldig gunstig å ha de 3 månedene med binding nå i forhold til om vinteren:rolleyes: Minner også om at det er mulig å sette avtalen på f.eks samboer/ektefelle om man har benyttet seg av denne kampanjen før
     
    Last edited: 01. mai 2018
    Flyvende_mare, Sooninson and nissen like this.
  2. stajt

    stajt Nytt Medlem

    Innlegg:
    8
    Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    3
    Ja ser den.
    Jeg sammenlignet med min nåværende leverandør hos: https://www.strompris.no/
    Der har de allerede registrert Fjordkraft sitt Eurobonus prisen.
    Fant ut at differansen mellom nåværende leverandør og Fjordkraft sitt EB tilbud som blir 99 kroner dyrere i måneden.
    Ser bindingstiden er 3 måneder, så "prisen" for 10.000 EB blir da 297 kr, dvs 34 poeng pr krone brukt, (jfr Trumf som gir 15 poeng pr krone).
    Alt bedre enn Trumf sin faktor er vel et godt kjøp.
     
    Xflipper liker dette
  3. TElg78

    TElg78 TravelElg - The Moose Is Loose

    Innlegg:
    1,097
    Likes mottatt:
    1,460
    Bonuspoeng:
    113
    Bestilt. Min npværende kontrakt går ut om 4 uker. Sommeren er billiger med mindre strøm jeg bruker så skal passe. Og etterpå finner jeg neste tilbud før jeg tar bindingstid igjen :D
     
    joskje liker dette
  4. joskje

    joskje Senior Medlem

    Innlegg:
    743
    Likes mottatt:
    1,047
    Bonuspoeng:
    93
    Absolutt verdt det ja! :) Hvis du i tillegg er bortreist store deler av sommeren så kan du jo også trekke fra strømforbruket disse ukene;)
     
  5. joskje

    joskje Senior Medlem

    Innlegg:
    743
    Likes mottatt:
    1,047
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg byttet fra Fjordkraft til norgesenergi(viatrumf) for en uke siden og dagen etterpå ringte de fra FK for å spørre hvorfor jeg byttet. Prøvde da å forklare at gul webspot hos norgesenergi var en mye bedre avtale, og at dette også ga meg eurobonuspoeng. Måtte selvfølgelig forklare han hele prosesydren med viatrumf->trumf->ebpoeng. Til slutt konkluderte han med at han synes dette var rart siden Fjordkraft var de "eneste" som gav ut eurobonus, før han litt småirritert sa hadet.

    Kanskje han ble så irritert at han ordnet oss en ny 10k kampanje? :D
     
  6. Flyvende_mare

    Flyvende_mare Drømmer om F

    Innlegg:
    398
    Likes mottatt:
    3,116
    Bonuspoeng:
    93
    Da ble det bytting av leverandør i dag! Kona sitt navn og mitt EBnummer:cool: Noen som har erfaring med hvor lang tid det tar før disse poengene dukker opp på konto? Nærmer seg 200k på flypremium med stormskritt :D
     
  7. jordbaersylte

    jordbaersylte Medlem

    Innlegg:
    186
    Likes mottatt:
    69
    Bonuspoeng:
    28
    Vi har fjordkraft nå. Står på kona sitt navn.
    Kan vi endre det med å sette det på mitt navn men oppgi min kones eurobonus-nummer?
     
  8. jgroneng

    jgroneng Fastboende

    Innlegg:
    5,217
    Likes mottatt:
    17,293
    Bonuspoeng:
    293
    Ble bytte her og. Vurderer å skifte leverandør på hytta også ... Kan trenge 20k nå som 190k forsvant ut av EB kontoen på mandag.
     
    Adrian E and Shyneno like this.
  9. Neonex

    Neonex Senior Medlem

    Innlegg:
    1,301
    Likes mottatt:
    1,471
    Bonuspoeng:
    113
    For en amatør, hvordan vil prosessen foregå for dette her? Etter registrering, beholder man abb i 3 mnd så sier man opp (alt etter 3 mnd så slipper man bruddgebyret på kr 500?) og så løper de 14 dagene med oppsigelsesfrist, altså betaler du for 3 mnd + 14 dager med strøm (altså 4 mnd avgifter + 3.5 mnds forbruk?)

    Eller kan man si opp abb etter 2 mnd og 2 uker, og så vil man slippe bruddgebyret og kunne bytte når de 3 mnd er gått?
     
    Last edited: 01. mai 2018
  10. Gullars

    Gullars Veteran

    Innlegg:
    3,099
    Likes mottatt:
    4,824
    Bonuspoeng:
    113
    Har enda ikke fått første faktura fra Norgesenergi (men har fått viatrumf). Bør jeg få den før jeg bytter, eller er det bare å peise på?
     
  11. oyvindm

    oyvindm Aktivt Medlem

    Innlegg:
    315
    Likes mottatt:
    231
    Bonuspoeng:
    43
    Jeg bestilte dette abonnementet i november (og fikk 10 000 EB-poeng) og hadde det i tre måneder. Så vidt jeg vet kan jeg ikke bytte tilbake til Fjordkraft nå for å få 10 000 nye EB-poeng, men kan jeg sette det på samboeren? Jeg har lest at folk har hatt litt problemer med å få godkjent poengene når det er snakk om samme strømmåler, selv om det er registrert på en annen person.
     
  12. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    6,656
    Likes mottatt:
    21,705
    Bonuspoeng:
    293
    Null problem for meg iallfall.
     
  13. oyvindm

    oyvindm Aktivt Medlem

    Innlegg:
    315
    Likes mottatt:
    231
    Bonuspoeng:
    43
    Satte du det på deg eller en annen person?
     
  14. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    6,656
    Likes mottatt:
    21,705
    Bonuspoeng:
    293
    Først på meg selv, ventet så til neste gang de hadde 10.000 EB som kampanje og tegnet abo på kona. Begge på samme måler.
     
    furlong, Xflipper and oyvindm like this.
  15. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,426
    Likes mottatt:
    29,342
    Bonuspoeng:
    183
    Finner ikke hvor jeg skal taste EB nummer. Går det «av seg selv», er det knot eller noe jeg ikke ser?
     
  16. dkvt

    dkvt EBD

    Innlegg:
    136
    Likes mottatt:
    373
    Bonuspoeng:
    63
    Kommer etter at du har trykket bestill - så kommer en melding med takk for bestilling og hvor du kan legge til EB nummer.
     
  17. FFlyer

    FFlyer Senior Medlem

    Innlegg:
    620
    Likes mottatt:
    2,081
    Bonuspoeng:
    93
    Bestilt. Virka jo veldig smooth og uproblematisk å bestille.
     
  18. oyvindm

    oyvindm Aktivt Medlem

    Innlegg:
    315
    Likes mottatt:
    231
    Bonuspoeng:
    43
    Jeg har hatt Norgesenergi i noen uker der jeg fikk 264 i Trumf-bonus for å bytte. Jeg har ennå ikke fått noen faktura fra dem. Er det noen som vet om det er noen minstetid før man igjen bytter, eller kan jeg gjøre det nå?
     
  19. Gullars

    Gullars Veteran

    Innlegg:
    3,099
    Likes mottatt:
    4,824
    Bonuspoeng:
    113
    Er i samme situasjon Har lest gjennom vilkårene og fant ingenting om bindingstid. Lurte likevel på om det kanskje er fornuftig å vente med å bytte til jeg har fått første faktura, men tviler egentlig på at det skal ha noe å si.
     
    oyvindm liker dette
  20. joskje

    joskje Senior Medlem

    Innlegg:
    743
    Likes mottatt:
    1,047
    Bonuspoeng:
    93
    Er i samme situasjon selv. Kampanjen til Fjordkraft varer jo ut mai, så man kan jo drøye med å bytte så lenge som mulig. Det vil jo resultere i at de 3 bindende månedene blir juni,juli og august, som for meg er de månedene i året jeg desidert bruker minst strøm ;) Konklusjonen er altså at jeg kommer til å bytte rundt 30. mai, og da har jeg nok fått min første faktura fra NE
     
    oyvindm and Gullars like this.

Del denne siden