Ny AVIS kampanje: 10000 poeng pr. leie

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av ValdresBjarne, 02. jan 2018.

1. Neonex

Neonex Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,544
    Bonuspoeng:
    113
    Enig. Irriterer meg så jævlig at det ikke går an a skrive for å navigere kjappere i rutene for land, by og utreisested så du slipper all den scrollingen.

Avixlo liker dette
  2. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    66,464
    Bonuspoeng:
    293
    Ja, og hvis du vil bytte dato feks, så må du skrive inn alt på nytt. De har ingen tilbake-knapp.

3. OyvindN

OyvindN Skydiver

Likes mottatt:
    3,777
    Bonuspoeng:
    93
    Fikk oppgradering til A3 e-tron hybrid for et par uker siden, de har med andre ord A3 på BGO.

4. Oddvar

Oddvar Medlem

Likes mottatt:
    173
    Bonuspoeng:
    43
    https://www.avis.no/produkter-og-tjenester/bilflate/lokale-leiebiler

E-Tron blir klasse K
    Klasse D er Audi A3 Manuell. Det har jeg knapt sett.
    Det er selvsagt fritt frem å booke dyrere bil i høyere klasse... Derfor er tilbudet dårligere en tidligere kampanjer

5. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    34,138
    Bonuspoeng:
    293
    Ja. Jeg har forsøkt å leie klasse D på følgende destinasjoner: OSL, BGO, TRD, EVE og Trondheim sentrum. Forskjellige datoer, alle er nix nada klasse D.

Så gikk jeg på avis.no og førsøkte klasse D.

Der kom det opp bil vettu, men da var klasse D plutselig blitt til varebil...

Mistenker at problemet ligger i at utvikling av programvare og kampanjer skjer i England (søker du på avis.co.uk, så får du Group D, som ser ut som riktig klasse) og så har man av en eller annen grunn et annet system i Norge. Dustete.

6. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    34,138
    Bonuspoeng:
    293
    Sendte mail til avis for å klage på programvaren:

Kjære Kunde,

Takk for at du kontakter Avis-Budget Group Kundeservice.

Vi ønsker å bekrefte å ha mottatt din henvendelse og at vi bestreber oss for å undersøke dette innen en periode på 10-15 dager.

Jepp, kom tilbake med svar om 10 dager, da er kampanjen avsluttet. Triste greier.

7. Oddvar

Oddvar Medlem

Likes mottatt:
    173
    Bonuspoeng:
    43
    Kan tipse om at du får god service på Facebook.
    Jeg klagde på datoer som ikke hang på greip ved en annen kampanje og det ble fulgt opp med rette vedkommende som hadde med bonus avtaler å gjøre

8. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    34,138
    Bonuspoeng:
    293
    I wish. Det var på facebook jeg fikk beskjed om å sende mail...
    Fikk forøvrig svar på mailen mye tidligere enn de hadde antydet.
    Men svaret var å henvende meg et annet sted, så jeg er like langt.

Oddvar liker dette
  9. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    27,323
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg har som regel fått poengene på konto etter 2-7 dager. Nå har det gått 3uker uten noen poeng,tok kontakt og fikk til svar at siden det var sommer kunne det fort gå 2-3 måneder før de ble utbetalt!

10. artanis

artanis Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,147
    Bonuspoeng:
    93
    Enda en ny kampanje om noen skal ha leiebil.
    Skjermbilde 2018-09-02 kl. 13.36.27.png Skjermbilde 2018-09-02 kl. 13.36.39.png

11. tmolvik

tmolvik Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    485
    Bonuspoeng:
    63
    Det finnes omtrent ikke grp D-biler i Norge, da det er lite utvalg av denne type bil med manuelt gir. Samme bil med automatgir blir grp K. Hvilket vilkår er det du viser til som krever grp D?

12. Neonex

Neonex Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,544
    Bonuspoeng:
    113
    Forrige kampanje. Se utdrag fra et par sider tilbake:
    Tjen 10 000 EuroBonus Ekstrapoeng på din neste bilferie. Bare bestill en bil i gruppe D eller større i 4 dager eller lengre, for å kvalifisere til poengene. Tilgjengelig for alle bestillinger som gjøres mellom 21. august og 30. august 2018.

13. Neonex

Neonex Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,544
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg driver nå og ser på Avis preferred. Kan jeg risikere noe problemer ift SAS-kampanjer med preferred? Booker alltid via avisworld-sas-siden for poengkampanjer og slikt, bruker aldri noen annen AWD enn det jeg evt får fra gullbonusen. Kan disse komme i klinsj på noe vis slik at jeg mister evt poeng, eller er det bare å kjøre på?

14. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    34,138
    Bonuspoeng:
    293
    Denne siste krever minimum C, da går det kanskje bedre?

15. tmolvik

tmolvik Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    485
    Bonuspoeng:
    63
    Er ikke sikker på om jeg skjønte spørsmålet 100%, så jeg svarer litt generelt. Avis Preferred og det betalingskortet du har linket til din profil, vil kunne overstyre annen info i bookingen. Om du ikke har noe annet AWD-nummer linket bør det ikke være et problem, men et AWD på f.eks en firmaavtale vil overstyre det fra Eurobonus. Ellers er det selvfølgelig viktig at bilen blir booket gjennom den portalen som kampanjen krever.

16. tmolvik

tmolvik Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    485
    Bonuspoeng:
    63
    Ok, men den første bokstaven i alfabetet er ikke nødvendigvis den billigste bilen. F.eks vil grp I være billigere enn grp D og tar jeg ikke helt feil så vil den bli godskrevet da kampanjene såvidt meg bekjent følger "alfabetet".

Neonex liker dette
  17. henrikbk

henrikbk Nytt Medlem

Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    3
    Noen med erfaringer fra å kreve inn Eurobonus poeng som Avis lover igjennom 10 000 poengs kampanjene? Har gjennomført alt med den lille skrifen, men har ikke fått det jeg har blitt lovet.

18. Chrisljo

Chrisljo Veteran

Likes mottatt:
    2,071
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg har gode erfaringer med det. Det tar lang tid, men har nå fått alt. Høflige, saklige og fokuserte henvendelser til kundesupport. Er Presidents Circle, det kan selvfølgelige være en faktor.

Last edited: 22. sept 2018
    henrikbk liker dette
  19. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    34,138
    Bonuspoeng:
    293
    henrikbk liker dette
  20. Are

Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

Likes mottatt:
    19,634
    Bonuspoeng:
    293
    10-15 dager er jo en drøm.
    Jeg klaget på en faktura som doblet seg i størrelse uten en forståelig grunn og har ventet i 2,5 mnd nå.

Skulle tro at presidenter får svar på under 3 mnd på en enkel klage..

Del denne siden