Så hva er dette for noe? Hvorfor lyver sas til meg når jeg spør hvilket fly jeg skal med? Jeg ønsker ikke å brenne 42 000 poeng uten å få prøve nye sas biz. Har jeg en god sak for å få refundert disse poengene?
Oi! Jeg hadde fått det for meg at alle langdistanseflyene til SAS hadde den nye kabinen. (Utenom "ekstra-flyet" fra LAN) Kan man altså risikere gammel kabin i C på en tur til Tokyo? Noen som har bilder fra den gamle kabinen i tilfelle?
Tok en prat med "gold service" i appen, eller 915 05 400 som det også kalles, der svensken endte på at det måtte være seatmap bug, for alle deres fly var oppgradert med ny kabin. Lukter LN-RKP lang vei Edit: Verdt å merke seg at grunnen til at han mente at det måtte være seatmap bug, var at hvis han sjekket seter i plus og go så var de i konfigurasjon tilsvarende oppgradert kabin.
Alle er oppdatert, men de har jo dette reserveflyet med LAN konfigurasjon. Litt info om flyet samt bilder kan sees her: http://www.businessclass.no/en-test-av-sas-nye-airbus-a340-med-fully-flat-seter-business-class/
Grmpf... Det er ingenting feil på RKP. Beste klubbflyet på denne sida av Himalaya! Her er det berre å nyte turen.
Dette er nok dessverre "reserveflyet" ja. Sjekket ExpertFlyer nå og denne avgangen er fremdeles satt opp med 2-2-2 i business og det er KUN det flyet i SAS sin flåte som har den konfigurasjonen. Kjipt selvfølgelig, men håper du/dere får en fin tur likevel.
Hun lyver ikke, hun vet bare ikke bedre.. Er sikkert ikke medlem her, og har sikkert ikke prøvd noen av kabinene..
Jeg fikk refundert 50% av poengene jeg brukte på å oppgradere til biz da jeg fløy 2-2-2 konfig med sas til IAD.
Fikk denne på tur til Washington. Hadde brukt 25000 på oppgradering fra plus til business, fikk refundert 30000 så rimeleg nøgd
Jeg ser dere fikk forskjellige summer her. Hvordan gikk dere frem for å få disse tallene? Er det faste satser? Tips ?
Det er nok ikke faste satser, selv om det sikkert finnes noe regelverk på ca hva som skal gies osv. Og selvfølgelig regler for hva som skal kompenseres overhode. Så den som skriver en godt begrunnet klage og har flaks med hvem som respondere på klagen kan få bedre kompensert en andre.