God morgen fra Tblisi! Bagasjen er pakket og snart settes kursen mot TBS for en kort reise til GYD. Første gang med Azerbaijan Airlines, et flyselskap som jeg egentlig ikke har tenkt på i reisesammenheng før det var eneste fornuftige alternativ. Solen skinner, det er varmt og godt og helgens varsel for Baku tyder på at F2-løpet går av stabelen uten de store problemene. Fruen gleder seg voldsomt, jeg gleder meg mest til å se enda et land - og kanskje litt til å se på løpet også... Ha en fortsatt fin dag!
Hei hå i fra kontoret i nord. Nå har vi bare 2 speidergrupper igjen å snakke med i kretsen, det går overraskende bra med dem jeg har snakket med så langt, spent på de siste. Jeg drømmer meg videre i flyvninger og dama har allerede sett på spennende steder. Vi har blitt enige om at om vi finner langhelg som ikke er så dyrt så reiser vi hehe Ellers består dagen i dag første hinder: Overleve Formannskapet med en orienteringssak. Ha en ellers bra Torsdag uansett hvor hen i verden dere er. PS. Dama ville være med på profilbildet hehe