Mens jeg holdt på med research for reise, så oppdager jeg at SAS poeng + penger (gammel site) har fått lagt inn sperre på slideren (som forøvrig ikke stemmer i hele tatt mot de andre tallene). Det er vel ikke så mange som bruker dette uansett at det har noen praktisk betydning, men jeg tenkte det kunne være greit å vite. Har noen sett dette før, eller er det et resultat av Corona innstramning?
Kanskje det er Chrome som er issuet, gidder du å prøve igjen? Ta samme destinasjon og tid, kan hende har det betydning.
Det der er next level hjelp. En GIF-animasjon som svar på hjelp? Hehe, første gang jeg ser det. Enten tok det deg 1 time å lage det, eller så er du ung og lovende
Da er jeg ung og lovende. Jobber blant annet med brukerstøtte på programmene vi lager, og da bruker vi dette flittig. Svært praktisk! https://www.screentogif.com/
Hva med oss som ikke får med oss dette med «slider» og crome og fasinerende brukerstøtte ... Godt vi har hytten ... Kanskje det er sånn at vi har «reist fra oss» for de neste 3-5 årene?
Hvor går grensen? Når burde «dere» ringe avkommet for support for å bestille billetter med tilhørende tjenester?
I en alder av 42 med to avkom på 8 og 11 har den alderen kommet allerede (på en del iOS operasjoner...)