Ny innenriksloungen på OSL..

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Jørgen, 12. mai 2014.

  1. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    Slik jeg leser det: Alle i SAS Plus kabin og alle med WF-billett booket i bookingklasse C
     
  2. Superhai

    Superhai Brigadier

    Innlegg:
    318
    Likes mottatt:
    269
    Bonuspoeng:
    63
    Ja, det er slik jeg også mener det. Så det er ikke nødvendig med SAS Plus med kun fullprisbillett.
     
  3. mcleif

    mcleif Nytt Medlem

    Innlegg:
    35
    Likes mottatt:
    9
    Bonuspoeng:
    8
    Det vil vel si at du like godt kan ta med 4 kompiser, som 4 familiemedlemmer?
     
  4. Dash

    Dash Medlem

    Innlegg:
    160
    Likes mottatt:
    95
    Bonuspoeng:
    28
    Iflg Widerøe Sales Information:
     
  5. Helikopter

    Helikopter Medlem

    Innlegg:
    245
    Likes mottatt:
    271
    Bonuspoeng:
    63
    Sitter i loungen nå. Mye folk. 2 drager som passer på at folk kommer seg inn. Det er sikkert bare i innkjøringsfasen.
    Ser bra ut. Skjønner ikke helt hvordan dette med gjest skal fungere men...
     
  6. Superhai

    Superhai Brigadier

    Innlegg:
    318
    Likes mottatt:
    269
    Bonuspoeng:
    63
    Det kommer til å være ekstra bemannet i ca 2 uker (avhengig av hvordan innkjøringen går), men SSP personellet skal også kunne bistå etter dette. Det har visst vært noe problemer med litt mer eksotiske Star Gold kort, og annet småsnacks med speedgatene, Boarding Pass på papir (og mobil) fungerer best.
     
  7. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Hører forresten fra min sjef som var innom der i går at loungen var fin den med gode stoler, men at den som en Sauna å regne når solen står på :) Ølet var heldigvis kaldt ;)
     
  8. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,335
    Likes mottatt:
    19,544
    Bonuspoeng:
    293
    Frokosten er ikke allverden å skryte av.
    Lagt bedre på utenriks loungen.

    De hadde forøvrig problemer med scanneren så det var manuell kontroll i dag morges, jeg viste mitt EBG-kort og sa hvor jeg skulle. Ingen elektronisk kontroll..
     
  9. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Det var vel hans 150 flight med SAS i år :p Men de i loungen lovet at de skulle instalere AC etter hvert. Når det er sagt hersker det ingen tvil om at OSL er dårlig designet, men det blir vel ennå varmere oppe under taket enn nede på gulvet, så AC er nok høyst nødvendig :)
     
    Last edited: 04. juni 2014
    Fnate liker dette
  10. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Til di som ikke har fått det med seg:

    Ny innlands-lounge
    Med den pågående ombyggingen frigjøres også arealer der spisestedet «Sinnataggen» er i dag – arealer som skal omgjøres til ny 1000 kvadratmeters innlands-lounge for SAS, forklarer Johansen.

    Link
     
    RoadKing liker dette
  11. mka83

    mka83 MR in progress.

    Innlegg:
    76
    Likes mottatt:
    25
    Bonuspoeng:
    18
    Sitter nå i loungen, det er min første gang i lounge på Gardermoen og det er ingen great succes. Reven gulerød og blomkål med hvitløgsdressing og betasuppe. Selvfølgelig er her potetgull, her mangler lige en halvvarm grandiosa pizza så hadde jeg tenkt jeg var hjemme i Stavanger :) . jeg hadde håpet på litt annen mat da jeg skal vere her i 2 timer, og etter at vakten hun viste meg vegen ut av Gardermoen istedet for til transfer :-( , men sådan er det jo når avinor velger å ansette en jente på 18 som hellere vil kikke på facebook en å hjelpe og vere serviceminded. Men ellers thumpsup for den kolde pils×5 og snille lounge medarbeidere.
     
  12. Scandi

    Scandi Medlem

    Innlegg:
    131
    Likes mottatt:
    63
    Bonuspoeng:
    28
    Nå er jeg en person som er glad i supper, men jeg syns den betasuppen i loungen er knall god jeg da. Kanskje ikke like god som gulasjsuppen i Sentator loungen i München, men en slager hos meg i hvert fall.
     
    Last edited: 09. sept 2015
    Larata liker dette
  13. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,143
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    Ny og ny Herr. Misterix, dette var jo den gamle BU loungen.
     
  14. Tazoslo

    Tazoslo Medlem

    Innlegg:
    69
    Likes mottatt:
    70
    Bonuspoeng:
    18
    suppe er suppe, dvs forholdsvis kjipt.....
     
    kosvines liker dette
  15. hifiman

    hifiman Veteran

    Innlegg:
    1,508
    Likes mottatt:
    516
    Bonuspoeng:
    113
    Personlig synes jeg ikke at den gulerot og ingefær suppa dem serverte en gang ikke var god
     
  16. _Tobias_

    _Tobias_ Reiselysten student

    Innlegg:
    65
    Likes mottatt:
    47
    Bonuspoeng:
    18
    Testet loungen tidligere i sommer, da var det ingen manuell kontroll og jeg som EBS hadde ingen problemer med å få en venn inn i loungen. De hadde forresten en ganske god havregrøt den dagen, satser på at det gjentar seg ved neste besøk.
     
  17. Scandipendler

    Scandipendler Veteran

    Innlegg:
    1,815
    Likes mottatt:
    2,233
    Bonuspoeng:
    113
    Du har vel som EBS tilgang fra 1/7-31/8 og 15/12-15/1. Kan nok bli vanskeligere å komme seg inn utenom de periodene.
     
  18. Asbjorto

    Asbjorto Bitt av basillen

    Innlegg:
    71
    Likes mottatt:
    89
    Bonuspoeng:
    18
    Mmmmmm. Havregrøt! Mandagen er ikke helt den samme uten litt SAS-havregrøt til frokost på loungen.
     
  19. teiker

    teiker Medlem

    Innlegg:
    61
    Likes mottatt:
    26
    Bonuspoeng:
    18
    Sitter her på innenrikslounge på osl nå. Har ikke vært her siden juni, men har sas gått i sparemodua? Papptallerkner og plastikkkopper? Kan ikke huske at det sto så dårlig til før sommeren.
     
    mka83 liker dette
  20. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,680
    Likes mottatt:
    10,225
    Bonuspoeng:
    293
    Har de ikke hatt det hele tiden siden de åpnet innenriksloungen da? Rimelig sikker på det...
     

Del denne siden