Er ofte innom denne "loungen", om man kan kalle den det, og kan bekrefte at papptallerken og plastkrus er standarden. Blir en tur innom imorgen også....gleder meg, blir vel betasuppe igjen
Jeg syns loungen er helt ok jeg. Jeg koser meg godt der med litt hvitvin, chips, gulrøtter, dip og suppe.
Har vært engangsopplegg hele tiden. Det er ikke kapasitet til noe annet slik det ligger an i dag.. Håper det blir bedre i den nye.
Hmm. Mulig jeg har vanket for mye på utenriksloungen da. Der klirrer det iallefall når man skåler med ølen.
Tja; du sparer en oppvaskmaskin, og tre-fire personer til å til å betjene den. Dyrt med mannskaper i Norge når du har såpass ovale åpningstider som loungen tilbyr.
Tittet inn på kjøkkenet sist jeg var der, og det var knøttlite. Det jeg mente var vel nettopp at jeg tviler på at det er pga. kostnader at SAS går for engangsbestikk og tallerkener.
Skal ikke innenriksloungen flytte til større lokaler? Det kan jo være det blir bedre saker når de får bedre plass. Det er i hvert fall lov å håpe.
Har ihvertfall vært papptallerken helt siden mai som jeg kan huske sist jeg var der. Men da var det glass istedenfor plastikkopper da!