Ny koronarute! OLA-RRS

Tråd i 'Nyheter' startet av Eddie47, 15. mai 2020.

  1. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,183
    Likes mottatt:
    869,718
    Bonuspoeng:
    293
    Så på nyhetene i dag om en flyleg som er kommet på grunn av koronapandemien.
    Det er godkjent at ruten mellom OLA og OSL får lov å midlertidig lande på Røros ..
    Hvor lenge dette varer vet de ikke, men det er en sær strekning for de som «samler» på slikt. OLA-RRS eller omvendt RRS-OLA
    Dessuten får man fly med en Saab 340 ..for de som aldri har prøvd det. AFEDFBFD-B3DE-4E04-8A10-BC483EF56EBE.png
     
  2. paron

    paron Senior Medlem

    Innlegg:
    521
    Likes mottatt:
    2,693
    Bonuspoeng:
    93
    En tøff start for Air Leap som tok over anbudsruten OSL- RRS etter Widerøe 1. april i år. Første gang jeg fløy denne ruten var vi to passasjerer. Jeg gikk av på RRS, den andre skulle videre til OLA. Neste gang var det tre fra OLA og to fra RRS, så du skal nok se det blir fullt til slutt:)
    Saab 340 er et fint lite fly med bra seter, men veldig liten plass til håndbaggasje.
    Air Leap har for øvrig ikke fått på plass baggasjesamarbeid med andre aktører, så hvis du skal videre fra OSL, må du hente ut baggasje og sjekke inn på nytt.
    Ikke noe stort problem for meg som stort sett reiser kun med håndbaggasje;)
     
  3. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,447
    Likes mottatt:
    29,517
    Bonuspoeng:
    183
    Har vel gått sånn siden slutten av mars?

    Ønsker alle som skal innom OLA god tur. Møter du opp mer enn 25 min før ETD så er du aleina.
     

Del denne siden