Fikk mail fra SAS nå med lenke til en ny side hvor man enkelt kan søke etter bonusbilletter, også i ønsket klasse. Funksjonaliteten ser bra ut den, men er selvfølgelig deprimerende få businessbilletter tilgjengelig.... Google SAS flight award calender så er den der. mvh John
Ok, brukte søkefunksjonen og fant ikke at det var skrevet noe om dette før, men da så. Ny for meg i hvert fall. mvh John
Synd den manglet mulighet for å velge en flyplass i utlandet som avreise (ved én vei). Når det heller ikke er mulig å IKKE velge antall dager på tur/retur blir den vanskelig å bruke.. (mulig det er noe jeg ikke skjønner)
For å gjøre det enklere å finne og bestille en bonusreise i kategorien ”beste pris”, lanserer vi Flight Award Calender. Der får du raskt oversikt over alle tilgjengelige bonusreiser 11 måneder fram i tid. Legg til eller fjern reisemål, og når du har funnet en reise som passer, er det bare å klikke og bestille. URL til booking: Link Edit: Oppdatert til korrekt link.
Misliker dette. Er absolutt behov for en sånn funksjon, men denne fungerer jo knapt. Virker som ikke alt dukker opp, og det som vises er ofte allerede borte. Dessuten er det helt håpløst lite bonusbilletter tilgjengelig for SAS biz longhaul, det er ikke noe nytt men blir jo enda tydeligere her.
Google SAS flight award calender så er den der.[/QUOTE] Siden den er lansert under "labs"-delen av siden kan vi nok regne med at dette er et såkalt Minimum Viable Product (MVP), og at det vil bli forbedret før virkelig lansering. Jeg ser på det som et godt tegn at det jobbes med slik funksjonalitet.
Er dere helt sikker på at dere skal klage så mye over dette? Vi her inne klarer allerede i dag å finne tilgjengligheten som er med SAS, mens massene ikke klarer det. Om det blir superenkelt for Ola Dunk å finne award-seter i C så betyr ikke det at det blir flust av tilgjengelighet. SAS har kun 16 stk 330/340 og er det 2 ledige seter på hvert fly og 5millioner medlemmer i Eurobonus så er det ganske lett regnestykke at det blir trangt om plassen... Personlig tror jeg vi er godt tjent med at det oppleves som håpløst for Ola å finne disse setene så han tar til takke med eco/plus til EWR...