Sjekket 'Now or Never'-tilbudene og til Haugesund tilbyr SAS både "Plus Saver", "Plus" og "Plus Full Flex". Plus Saver kan endres mot gebyr på 600kr.. Håper ikke dette er en ny "oppgradering" på innenriks/skandinavia? Fant det ikke på de andre strekningene (sjekket noen tilfeldige datoer), så kan jo håpe det er en feil?
Bare vent, snart kommer: SAS Go light SAS Go Saver SAS Go SAS Go Full Flex SAS Plus light SAS Plus Saver SAS Plus SAS Plus Full flex. Til og med jeg begynner å bli skikkelig forvirret. Når du nå i tillegg kan bestille fult Plus måltid i Go for et tillegg på 90 kr så, er runddansen komplett. Men fra spøk til alvor, det var vel meldt at SAS Plus Saver (der du kan endre og refundere mot gebyr) også skulle inn på innenriks. På europa rutene tok de vekk SAS Plus Full Flex når denne ble innført, så jeg tipper det bare ligger dobbelt litt nå når det skrus litt på systemene.
SAS Go Plus er når EBD reiser SAS Go og har forhåndsbestilt SAS Plus måltid. Absolutt null forskjell mellom Go og Plus Saver.
SAS Plus kan koste penger å endre, du må kjøpe deg opp til den prisen som er tilgjengelig i dag. SAS Plus Full Flex er den dyreste og du kan endre så mye du gidder og orker
Sas reklamerte jo for at det skulle være så enkelt hos SAS, slippe det styret som det er hos de andre.. dette var i 2016.. om de fortsatt reklamerer med det vet jeg ikke tho. Var en nyhetssak også der de fortalte om hvor enkelt det var hos SAS siden de bare hadde Go, Plus og Biz eller noe sånt.. (dette var altså før Go Light)