Dette har jeg ikke hørt noe om, men dette blir bra for de med AMEX Platinum. Ser ikke ut som at Avinor har oppdatert sidene sine heller enda. Noen som vet hvor denne loungen ligger?
Flex billetter med Norwegian i kombo med Amex Plat begynner plutselig å bli mer attraktivt enn å betale dyre dommer for SAS reiser
Hvor ligger denne informasjonen? Hadde vært moro å sett hvilke kort etc som gir tilgang ut over Amex Plat / Cent.
Fikk popup i amex experiences app i dag Har amex elite. Mon tro om DNB PB også har tilgang dit? Skulle jo nesten anta det EDIT: jeg har experiences appen, men har ikke fått lagt meg inn med Elite. Står også i betingelser at SAS-kort ikke har tilgang:
Den er ikke i Mastercard-appen, foreløpig. Aner ikke om den kommer inn dit heller, men det er vel naturlig å tro.
Var helt tomt da jeg var innom der i dag litt før 8. Rakk en lefserull med laks og en vafle. Video: https://imgur.com/a/NSys9Zb
Ser ut som det eneste de har beholdt fra SAS er tappetårn med rød og hvit vin. Som forøvrig ikke var noen höydare den gangen heller