Jeg er en av de som mener at uka starter på søndagen. Utrolig deilig å starte med en fridag! Drar til Hafjell med jobben i kveld og senere i uka blir det SFO så en god uke med andre ord! Nyt søndagen der du måtte være!
I dag er en sånn dag hvor dagen ikke starter i det hele tatt. Det laver ned med store snøfiller, og med et par grader i bakken er det vått og glatt. Nei, her blir det sport i alle kanaler! (Selv om jeg heller skulle ha vært i et fly til langt-vekk )
Ikke helt en høydare været her på sørlandet. Nå er det heller ikke så lenge til man setter nesa mot Kjevik for å dra tilbake til syndenes by (Oslo). Bare par flights igjen før jeg har sikret EBD på poeng også.. Segment er i boks for lenge siden...
Nei, det er helt sikkert at været på Sørlandet ikke er mye å skryte av. Her har det kommet litt våt snø i natt og nå sludder det og det er virkelig ikke dagen for å være ute. Så her går det i vintersport på TV. Begynner egentlig å bli litt lei av de tradisjonelle vintersportene. Har derfor kommet opp med forslag til noen nye vintersporter: Skihoppskyting Oppfor Skøytehopp Aking og bob med innlagt skyting Noen som har andre forslag?? Nå bærer det straks ut til et av byens hoteller for feiring av moder'ns 70 års dag. I morgen bærer det til Oslo, hvor jeg blir mesteparten av uken. Og for meg starter uken på en mandag og avsluttes med 2 fridager. Så det så...
Når du vokner... fyllesjuk som syke s******... det siste du husker er at du satt på fortauet utenfor Ritz kl 4 om morran og drakk drinker med wonderwoman... du bestiller frokost på rommet... løfter kaffekanna... og den faller fra hverandre i luften... That day is today... I'll never touch alchohol again Ha en fin dag
God dag fra bollebufféen på TRD! Ble akkurat passe med cognac i går kveld, så formen er finfin! Sånn i motsetning til enkelte andre her... God bedring @Fnate!
God kveld fra Trondheim Vært ute med kidsa i maaaange timer idag, herlig vær og er faktisk varm i trynet etter sola. Nå skal de i seng og jeg kan nyte stillhet i noen timer. Ha en fortreffelig søndag