Ny SAS app - erfaringer

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Tore, 20. aug 2022.

  1. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    15,082
    Likes mottatt:
    875,924
    Bonuspoeng:
    293
    Hvilket sete tror du det sies om meg?
    IMG_3162.png
     
    Last edited: 26. des 2023
    sutenai, Kjetil L, Earl and 7 others like this.
  2. Flyrlavt

    Flyrlavt Veteran

    Innlegg:
    1,586
    Likes mottatt:
    4,181
    Bonuspoeng:
    113
    Every now and then I won't get a push asking me to rate the flight I've been on.
    I'm still able to find it in the notifications, but it's just logged as a notification and it's not possible for me to actually access the page where I rate the flight.
    IOS.
    I normally don't care to rate the flights as scandinavian/domestic flights are pretty straight forward, but yesterday I boarded a flight and my seat looked like it had been the arena for a food festival.
     
    Last edited: 01. jan 2024
  3. stekus

    stekus Senior Medlem

    Innlegg:
    1,031
    Likes mottatt:
    901
    Bonuspoeng:
    113
    Have experienced the same
     
  4. Krjemb

    Krjemb Senior Medlem

    Innlegg:
    686
    Likes mottatt:
    2,368
    Bonuspoeng:
    93
    Når jeg har vært I USA tidligere har jeg hatt problemer med å sjekke inn hjemreisen med SAS i appen/online. Har registrert alt av passasjerinfo i forkant. Mener å ha lest en post tidligere om at noen hadde avbrutt innsjekking på et tidspunkt for så å starte på nytt - og da hadde det gått, men finner den ikke igjen. Noen som kjenner seg igjen I problemstillingen?
     
  5. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    17,939
    Likes mottatt:
    65,178
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg hadde motsatt problem nå sist. Fikk ikke sjekket inn fra OSL til MIA, men på hjemreisen gikk det helt fint. :rolleyes:
    Så hva som er løsningen vet jeg ikke helt..
     
  6. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    8,043
    Likes mottatt:
    23,062
    Bonuspoeng:
    293
    Det lønner seg i hvert fall alltid å scanne passet sitt i stedet for å skrive inn manuelt, da har appen "forhåndsgodkjent" at informasjonen stemmer.
     
    Krjemb liker dette
  7. Magnus1001

    Magnus1001 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,194
    Likes mottatt:
    4,157
    Bonuspoeng:
    113
    Prøv å avbryt innsjekk via nettsider og sjekk inn via nettside. Regner med du prøvde å sjekke inn via app på første forsøk.
    Løste problemet for meg for en stund tilbake.
     
  8. Krjemb

    Krjemb Senior Medlem

    Innlegg:
    686
    Likes mottatt:
    2,368
    Bonuspoeng:
    93
    Takk for info. Da fant jeg også den gamle posten din som jeg egentlig var på jakt etter:)
     
    Magnus1001 liker dette
  9. Rapolo

    Rapolo Senior Medlem

    Innlegg:
    1,294
    Likes mottatt:
    5,135
    Bonuspoeng:
    183
    Ser det har kommet en ny funksjon, som tidligere hintet frempå av SAS, for å takke nei til mat ombord.

    Hentet fra ‘Manage my trip’ i appen. Dette er for en flight neste uke. Tilsvarende har ikke dukket opp på flighter lenger frem i tid.

    upload_2024-1-16_17-21-45.png
     
    Grooo, Kristian, EndreD and 3 others like this.
  10. NorFlight

    NorFlight Senior Medlem

    Innlegg:
    1,347
    Likes mottatt:
    2,578
    Bonuspoeng:
    113
    Fikk opp det samme på en flygning til ARN i november, men forsto ikke helt hvorfor da man kun kan velge snack og de ikke serverer «måltid»…

    Tviler på at de ville plukket ut en Ringi, Cola, chips og Godt&Blandet…:rolleyes:
     
    Rapolo liker dette
  11. Nordlands

    Nordlands EBD

    Innlegg:
    973
    Likes mottatt:
    3,003
    Bonuspoeng:
    93
    Etter siste oppdatering har WC havnet mellom rad 1 og 2 på alle setekart, i hvert fall på min mobil:
    upload_2024-1-17_18-54-0.png
     
  12. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    17,939
    Likes mottatt:
    65,178
    Bonuspoeng:
    293
    Samme her.
     
  13. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    17,939
    Likes mottatt:
    65,178
    Bonuspoeng:
    293
    Hvis man legger inn fra og til under booking, og så endrer fra penger til poeng (eller motsatt), så blir fra/til byene borte, og må legges inn på nytt. Det er ganske irriterende.. Iallfall når man (som meg) alltid glemmer å endre poeng/penger først..

    På sas.no er det stikk motsatt. Der kommer de samme byene opp i søket for SAS på forsiden, etter at man har søkt etter Star Alliance billetter..
     
    Teknolai liker dette
  14. Spielhaug

    Spielhaug Veteran

    Innlegg:
    3,648
    Likes mottatt:
    9,361
    Bonuspoeng:
    183
    Fan-fucking-tastic!!!!
    Det er nå mulig å se hvilke flighter som er kansellert/endret i appen. Holy moses. Dette er jo julekveld og kjerringa på samme tid!!!
    IMG_0083.jpeg
     
    Cumulus, chrt, sutenai and 2 others like this.
  15. NorFlight

    NorFlight Senior Medlem

    Innlegg:
    1,347
    Likes mottatt:
    2,578
    Bonuspoeng:
    113
    Virker å gjelde kun der hvor flight er kansellert.
    Har også en booking hvor tid er endret med 30min, der finnes det ikke spor av hva endringen er/var. Måtte sjekke mot mail fra bestilling…
     
    sutenai liker dette
  16. Spielhaug

    Spielhaug Veteran

    Innlegg:
    3,648
    Likes mottatt:
    9,361
    Bonuspoeng:
    183
    Hm, ok, så ikke helt halleluja ennå.
     
  17. freddyen

    freddyen Veteran

    Innlegg:
    1,558
    Likes mottatt:
    1,564
    Bonuspoeng:
    113
    Smått utrolig å begynne i den enden...
    Hva med å løse problemet og grunnen til at måltidene leveres tilbake?
    Når SAS klarer å la være å laste opp måltidet bør de samtidig innføre muligheten til å velge det selv, slik som i SAS Go.
     
    Last edited: 23. jan 2024
    RoadKing and stekus like this.
  18. Rapolo

    Rapolo Senior Medlem

    Innlegg:
    1,294
    Likes mottatt:
    5,135
    Bonuspoeng:
    183
    Enig, de kunne i det minste latt oss velge mellom de ulike variantene de serverer ombord. Eventuelt også fra Go-menyen.
     
    freddyen liker dette
  19. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    16,347
    Likes mottatt:
    33,949
    Bonuspoeng:
    293
    +1 på begge over.
    Jeg formoder imidlertid at de ikke våger. Hvis man aktivt må velge mat på forhånd for å få det, så vil nok SAS risikere at de vil få klager for folk som kommer ombord og ikke får mat. Det kan de jo ikke ha på sitt "premium" produkt i europa (IC er en helt annen historie).
     
    freddyen liker dette
  20. Jan Fredrik

    Jan Fredrik Veteran

    Innlegg:
    1,815
    Likes mottatt:
    1,723
    Bonuspoeng:
    113
    Er det ikke bare å gi de som ikke har valgt noe i Plus et standardvalg?

    Go har jo mulighet til å velge på forhånd, så utrolig merkelig å ikke lansere dette for Plus også.
     
    Kristian and freddyen like this.

Del denne siden