Jeg booket nettopp en ny strømavtale med Eidsiva Energi og nå venter det 500 Trumfpoeng eller 6750 EBB på meg
Definisjon av ny kunde vil si å ikke ha hatt strømavtale hos strømselskaper eid av Innlandskraft, herunder Gudbrandsdal Energi og/eller Eidsiva Energi, de siste 12 måneder.
5,75 øre påslag per kw/t blir over 1700 kroner i året for meg. Det er ikke 6750 EBP verdt. Edit: Ser at alle andre også har påslag på spot nå, så da er det jo greit.
Hvis man registrerer abbonementet på samboer, vil man vel kunne omgå "ny kunde" kravet, slik som hos Fjordkraft? Har Gudbrandsdal Energi nå, stående på meg
Hafslund webspot er uten påslag. Koster 29,90 i måneden, men det er vel blant de laveste fastbeløpene jeg har sett også.
Står jo ingenting om bindingstid? Er vel ikke verre enn å ha abb i 1 måned, si opp og innkassere poengene?
Ca 30.000 kw/t Det var det jeg trodde også. Hadde Hafslund inntil jeg begynte å surre med Fjordkraft og NTE for Eurobonus. Sjekket på siden deres, og da har de et påslag på 6,95 øre per kw/t og 59 kr/mnd. Men så gravde jeg litt videre og fant den som jeg hadde før, og som Holmen nevnte. Webspot, 29 kr/mnd og ingen påslag.
Har 6 mnd binding hos Fjordkraft som går ut 26/2. Noen som har forsøkt å bestille med oppstart litt frem i tid? Hvis ikke får jeg bare vente og se om tilbudet holder seg et par uker til
Jeg tegnet for ikke lenge siden hos Norges Energi for 9 kr per måned og 2,99 øre i elsertifkater per KWH
Tolker det som om at det ikkje er bindingstid på spotprisavtalene til Eidsiva, ref denne: https://www.eidsivaenergi.no/artikler/velg-riktig-stomavtale/
Jeg chat'et med kundeservice - og de informerte klart om at det IKKE er bindingstid på denne. Ble registrert på Viatrumf-siden som under behandling umiddelbart.
Det er jo fint, spørsmålet er når bonusen blir utbetalt og om vi må være kunde inntil de er betalt...