Ny uke-nye muligheter! og action i loungen

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av milehigh, 10. febr 2020.

  1. milehigh

    milehigh Veteran

    Innlegg:
    2,984
    Likes mottatt:
    8,365
    Bonuspoeng:
    183
    Noen som sier at man ikke får mer gøy enn man lager selv, mn vi fikk litt hjelp av God.

    Lynet tok treet rett ved siden av club loungen. Woodpecker from space. Bedre enn jeg kunne gjort det selv. Tok en takk for maten tale for meg selv.

    upload_2020-2-10_3-34-38.png

    IC DPS.

    Med de beste ønsker for uken!
     
    CKe, snartur, Points4Fun and 16 others like this.
  2. paramberg

    paramberg Veteran

    Innlegg:
    2,847
    Likes mottatt:
    7,988
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen ifra Trondheim. Litt usikker på hva dagen her skal bringe, skal ihvertfall en tur på trening og gjøre litt studier. Jobb utgår pga Corona viruset, mulig jeg blir å jobbe litt hjemme ifra... Vi får se :)
     
    Points4Fun, Earl, Avixlo and 4 others like this.
  3. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,897
    Likes mottatt:
    57,523
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra hovedstaden!
    Har alt for mye å gjøre på jobb denne uken, så nå er det på tide å komme i gang.

    Mandag.. urk.
     
    Points4Fun, Earl, Arvid1410 and 6 others like this.
  4. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,641
    Likes mottatt:
    34,852
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Oslo. Mørkt og fuktig og varmt?

    Muligheter for bursdagskake på Trumsalg i dag på Joker i dag ( det var vel morsdag i helgen?)

    Noen kreative forslag til restaurant i Oslo i mediumprisklassen?

    T16 til første F reise starter forsiktig på OSL. FRU reisen er omsider booket om til noe brukandes.

    Må begynne å se på hoteller og greier :)
     
    Points4Fun, Earl, Arvid1410 and 5 others like this.
  5. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,664
    Likes mottatt:
    32,511
    Bonuspoeng:
    293
    Bass kanskje?
     
  6. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Viken.

    T-3 TTT
    T-4 Time Travel
    T-33 FCO LH (D booking)

    Fly ego trip vs alpint vs overnattings gjester for datter og sønn. Hvem vinner?:(

    Ha en super blå mandag, er det Joker 11% idag, skal dra rett etter jobb og får dette bekreftet/avkreftet:D
     
    Points4Fun, Earl, Arvid1410 and 5 others like this.
  7. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,319
    Likes mottatt:
    12,286
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra Oslo. Dårlig start på dagen med null t-bane.. Jaja. Snart helg?

    Kolonialen på Bislett, nemesis på youngstorget eller bono på frogner er alle en vinner :) Så er det vel opp til drikkevalget å holde prisen innenfor medium :D
     
    Points4Fun, Eddie47, Earl and 3 others like this.
  8. markus

    markus poengreise.no

    Innlegg:
    983
    Likes mottatt:
    2,229
    Bonuspoeng:
    93
    Morning fra Tromsø.
    Endelig mandag igjen. Følger spent med på utviklingen i shipping om dagen. Corona skaper kaos og gode aksjerabatter.
     
  9. Sonictravel

    Sonictravel Veteran

    Innlegg:
    2,624
    Likes mottatt:
    24,745
    Bonuspoeng:
    183
    Kontormandag, kaffe og snus og straks klar for innsats.

    T-5 - vinterferie til Island med familien, gleder meg!
     
    Points4Fun, Eddie47, Earl and 3 others like this.
  10. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,240
    Likes mottatt:
    22,466
    Bonuspoeng:
    183
    God morgon frå Sunnfjord. Her er det bra veir, kaffi i koppen og frukosten er innteken på kontorpulten.Ingen flyturar i sikte, men snart er det trippeltrumftorsdag :) Moderen har bursdag torsdag, so då blir det å handle på ViaTrumf i ettermiddag. Når skal @Tore starte HK2020-tråden?

    Vi får tru botnen i shipping vert sett i dag, @drsyk @markus
     
    Points4Fun, Avixlo, markus and 4 others like this.
  11. Earl

    Earl Veteran

    Innlegg:
    2,362
    Likes mottatt:
    7,559
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Manchester.
    Etter gårsdsgens uvær er det mulig å se solen i øyeblikket, men skal visstnok bli regn/sludd/snø til kvelden, men da er planen å være tilbake i Oslo for min del. Alltid fint å starte uken med en reisedag, gjør arbeidsuken på kontoret kortere ;)

    Så får vi se om flyene går, det blåser fortsatt såpass mye rundt omkring i England at innstillingene er mange, men enn så lenge står det on time på mine fly i dag :)

    Ha en fin mandag :)
     
  12. Arvid1410

    Arvid1410 Veteran

    Innlegg:
    1,531
    Likes mottatt:
    6,716
    Bonuspoeng:
    183
    God mandags morgen fra Jessheim. Dårlig start på uka med en kranglende Skype som gjorde at jeg ikke fikk koblet meg opp i et kundemøte. Skulle tro teknikken hadde kommet så langt at det å koble opp til et møte var en rimelig kurant sak, men den gang ei :rolleyes:.

    Ellers blir ingenting bedre av at beina er rimelig gåene etter at jeg i et øyeblikks overmot dro til med en halvmaraton på mølla i går. Ok, klar beskjed om at treningsgrunnlaget ikke helt er der :eek: (men klarte i alle fall greit målet på 2 timer).

    SK868 (12:45) til ARN i dag, så det er kanskje på tide å begynne å pakke det nødvendigste. Ut i fra det jeg observerer utenfor vinduet her burde det ikke være noen problemer med avgangene fra OSL, selv om jeg leser om mange kansellerte flyvninger nordover.

    T-10 til NY

    Ønsker alle en strålende uke
     
    Points4Fun, drsyk, Avixlo and 4 others like this.
  13. Torris

    Torris Aktivt Medlem

    Innlegg:
    320
    Likes mottatt:
    2,503
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Romsdalen.
    Allerede overdose med kaffi, Elsa herjer utenfor vinduet og det er ytterst lite spennende på plakaten fremover. Lyspunktet i tilværelsen denne uken ligger i TTT. Skapene hjemme er tomme og handlelisten er milelang :D
     
  14. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,176
    Likes mottatt:
    869,686
    Bonuspoeng:
    293
    Solkysten i dag, med god vilje kan man se litt blå himmel ..
    Farvoritt aksje for tiden: NEL
    T-22
    B16866F1-49C3-4B5F-BD2A-78DFE07D4FA2.jpeg
     
  15. Arvid1410

    Arvid1410 Veteran

    Innlegg:
    1,531
    Likes mottatt:
    6,716
    Bonuspoeng:
    183
    Overraskende fullt i gullstua i dag forøvrig. Jeg trodde at midt på dagen var en rolig periode der.

    Ellers vil jeg tilføye (eller egentlig korrigere) til de siste dagers diskusjon om at SAS sine statuskunder er forbannet på dem som slipper inn på Fasttracken på OSL. Vi vil ha oss frabedt enhver antydning til slik diskriminering... Vi er nemlig forbannet på absolutt alle som virrer rundt, går for sakte eller med annen irrasjonell oppførsel hindrer vår mest effektive vei gjennom terminalen
     
  16. Points4Fun

    Points4Fun Senior Medlem

    Innlegg:
    552
    Likes mottatt:
    3,880
    Bonuspoeng:
    93
    God ettermiddag! Fortsatt redusert etter foreldrefest på lørdag. Åpnet med bobler og økte deretter på med rom og cola:confused: Nei, det fantes dessverre ingen gode alternativer.

    Trøstet meg selv med noen Expedia hotellbookinger og håper morgendagen blir bedre!

    T-12 New York:)
     
    Avixlo, Eddie47 and drsyk like this.
  17. Avixlo

    Avixlo Veteran

    Innlegg:
    1,757
    Likes mottatt:
    8,426
    Bonuspoeng:
    183
    Skal prøve å bryte inn her: God mandag kveld fra den arktiske hovedstaden
    Det er forsatt vinter her i nord og telefonen melder om -1°C og idag har det snødd litt. Idag har samtlige Widerøe fly vært innstilt fra TOS, noe som kan skyldes været andre steder i landet

    Eksamen i GIS er utlevert så jeg og 3 andre jobbet litt med det idag. Og nå som det er kveld skal jeg slappe litt av etter litt lang dag ettersom jeg så på Oscarprisutdelingen i natt også

    Så ha en forsatt flott mandagskveld
     
    Eddie47 liker dette
  18. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,750
    Likes mottatt:
    21,956
    Bonuspoeng:
    293
    Txotx, Hot Shop, Le Benjamin, Nedre Foss Gård, Arakataka, Happolati, Katla (matbaren), Ahaan, Sawan, Fyr eller Vinoteket kanskje.
     
    jgroneng liker dette
  19. Spielhaug

    Spielhaug Veteran

    Innlegg:
    3,158
    Likes mottatt:
    7,913
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra vest! Her er det haglbyger og temp rundt 4 grader. Turnusfri er benyttet vettugt og 20 liter paterøl står nå til gjæring. Burde være klart før neste T-25 SK+ domestic
     
  20. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,319
    Likes mottatt:
    12,286
    Bonuspoeng:
    183
    Jaja. En blåmandag endte opp med å få inn F på BKK-LHR i januar 2021.
    Har til gode å få bord på Txotx. De har vel fortsatt ikke reservasjon? Vinoteket for de som er veldig glad i vin, men pizza kan du få langt bedre andre steder i Oslo.
     

Del denne siden