Gääääsp från Landvetter! Väntar på SK140. Avgång 0635 är egentligen allt för tidigt men externa gäster på jobb 0830 gör det till enda möjligheten. Ha en super måndag!
God mandag fra vestlandet. Fikk min første buss-for-fly I går, da vi ikke klarte å lande I HAU, men heller tok en tur til SVG. Passet mindre bra på en ellers bakfull dag! Kontor I noen dager før det er ut på tur igjen på fredag!
Hæppi måndei! Her skinner solen og det er jo hyggelig å våkne opp med solstråler som presser seg inn i soverommet. Heller det enn å våkne og gå på jobb i stummende mørke. Man har kommet seg på plass på jobben og ikke de store planer utover det i dag. Greit med en rolig start på uken. Fortsatt gudd dei!
Happy Mandag! Er betraktelig lettere å komme seg opp om morgenen når solen skinner og manflu-light har sluppet taket i kroppen En rolig kontordag før SK4117 tar meg til Tigerstaden klokken 1730. Ha en super mandag og uke
God kveld fra Incheon, her har dagen fore unna fort som rakkern, bare en liten kveldsflight igjen nå, til Taipei hvor natten skal tilbringes. Var foresten fin temperatur her men trærne har ikke begynt å bli grønne. Ha en fin fin dag.
God formiddag fra Trondheim Her snør det katter og hunder innimellom, men fint(for ungene) at snøen endelig har kommet hit.... Rolig ettermiddag planlegges, men det blir vel noe å gjøre tenker jeg,når regjeringa kommer hjem... Strålende dag ønskes
Jobber I bransjen, så kjenner godt til saken, hehe. Ble tatt ganske ok av passasjerene, no harm done.
Dette kan se ut til å bli en bra uke, man skal nemlig sette seg i en flymaskin og dra et sted! 4 måneder siden sist, så da klarer jeg nok å vente til fredag. Så vidt.
God mandag, folkens! På plass i hjemmekontorstolen etter en kjapp tur til Starbucks for å fylle opp kjøkkenet med kaffe. 3 uker borte er bra lenge og arbeidsmengden bærer helt klart preg av mange dager uten nett. Bare å brette opp ermene å begynne. Godt å være hjemme. Enn så lenge Ha en fin uke!
God mandag. Er trøtt etter for lite søvn. Måtte opp tidlig for å ordne nytt pass. Gikk overraskende raskt. Kun 50 minutters ventetid med 70 stykker foran meg i køen! Ha en flott dag!
G'morgen .. her er det oppakking av overraskelsespakke fra en vandrende armener som står i fokus. Så blir det bygging av en DC10. Blir ikke stort bedre enn dette!
God aften, som vanlig travel dag på jobb som gjør at man ikke får lest forumet i noen særlig grad. Ha en fin aften
God nesten natt fra sofaen. Lest meg opp på en reisebok om Kenya og har fått bekreftet at jeg visste alt fra før. Men noe må man jo bruke pengene på, så hvorfor ikke noe man kan smekke fluer med. Fremdeles ikke reiseabstinenser, og av en eller annen grunn er jeg litt måtelig fornøyd med å skulle fly til Døbblin via Arlanda på onsdag. Men det var jo ingen reelle alternativ. Vel, 24 min igjen av dagen og på tide å tryne i bingen.