noen som kan foreslå en bra car service / limo for 4 voksne pax fra EWR--> Manhattan midtown? Så noen anbefalte Carmellimo, men de hadde så dårlig rating på nett og så dårlig nettside (gammeldags) at jeg ble litt demotivert. Andre forslag?
Hva med f.eks Uber Black? (Mercedes S-Klasse, BMW 7-serie, Audi A8 o.l) På websiden deres sier de en ca. pris på $103-129 fra EWR til Manhattan.
Jeg brukte mye uber i NYC i November, eneste som da var nytt, var at sjåførene måtte ha en bevilling for å kjøre, i motsetning til resten av US, ifølge sjåføren.. Tok tilogmed Uber fra Philly til NYC, helt toppers! C
Anbefaler Blacklane, etter å ha brukt de nå i mars. Fast pris, uten tillegg for toll/tips etc. Kan velge biler fra topp og mellomste hylle
Gå for Uber. Limmoservice plager deg til å selv estimere hvor lang tid du trenger fra landing til du er klar. Bortimot umulig å vite med immigrasjon. Så får du pristillegg om du er sein, men om de ikke står klar på tid så er det bare "shit-happens"(OK, fikk oppgradert bil på retur, men vil heller bli hentet på tid.
Når det gjelder blacklane, så er det vel 1 time free waiting, i tillegg til at de følger med på ankomstid og justerer deretter. Du kan selv velge at de skal være der f.eks en halv time etter faktisk ankomstid, for så at free waitingtime begynner å rulle derfra. Opplevde ihvertfall kjempeservice på mine 2 bookinger med de i mars
Satser på Uber tror jeg, kanskje en black hvis jeg er i godt humør. Ser de har en USD 20 avgift for EWR, men totalen bør bli grei uansett. Skal sjekke BlackLane også. Takk for innspill.
Har brugt Carmel et par gange. Bookede via deres app. Det fungerede super fint. Ingen problemer med dem. Men ville nok booke Uber Black idag...
Husk at Uber har dynamisk prising hvis det er mye pågang, samt hvis du blir stående i Rush hour (som det alltid er i NYC) så koster det fort 60USD ekstra. Vi brukt Dial7, fikk en Chrysler og betalte rundt 42USD fra EWR til Manhattan. Vi ble stående i kø nesten 1 time grunnet eksplosjon men det kostet ikke en krone ekstra
Carmel svinger fortsatt fra Newark. 46 daler pluss 8 daler i tips og 12 daler i bom for en towncar, så 66 daler all in. Her er en coupon som gir 4 daler avslag https://www.carmellimo.com/Coupons.shtml Last ned appen og du er golden
$12.50 til Penn Station med NJ Transit slår alt ovenfor! Raskere og myyye billigere. Om du ikke har kjerring, unger og 4 kofferter på slep selvfølgelig
Uber Black er ikke S klasse, 7 serie etc. Det er en Town Car etc. Så Carmel vil uten coupon være tilnærmet halv pris for samme type bil
----- skulle vært postet i luften ---- Liker forslaget, men 4x $12,5 = $50. Da er det ikke store spranget til en Uber, og vi slipper å gå 6-7 blocks til hotellet. Joda, har noen kofferter på slep. Lander med Sk908 om 2t kl 13:15 lokal tid. Satser på at trafikken er grei på den tid. Heller mot en Uber. Carmel med sin "extreme couponing" tiltaler meg ikke. Lastet ned app, men må gå på web for så å printe ut en fysisk coupon for å spare $4. Hvor ble det av den integrerte opplevelsen? Der vinner Uber. Bare noen løse tanker fra sete 22B i SAS Plus med god tid og halvdårlig internettdekning. ---- slutt dårlig dekning i luften ----- Landet og på plass på Archer hotel. Ser helt OK ut. Det ble Uber Black til slutt (Lincoln navigator). Kom på 137 USD. Vanlige Ubers var "banned". Det var en kampanje på gang for å få the legalized.