God mandag formiddag fra hjemmekontoret.
Siden hotels.com har 10,9%-kampanje idag så ble det booking av hotell til Japanturen min i juni. Jeg klarte ikke helt bestemme meg for hvor jeg skal bo, så jeg reserverte tre forskjellige hotell også får jeg bestemme meg litt nærmere avreise Det står mellom Shimokitazawa, Shinjuku og Ueno Station. Av de tre er hotellet i Shinjuku det flotteste og Ueno mest praktisk når man skal stå opp på natta norsk tid og komme seg mot Narita. Det er dog Shimokitazawa som frister mest locationmessig.. Men det finnes ikke akkurat noen luksushoteller i Shimokitazawa så det hotellet har delt bad Da kan det fort bli en av de andre to, selv om prisen var ganske hyggelig av samme grunn...
Nå må jeg bare finne meg et hotell for den ene natta jeg har i Chicago på vei hjem. Jeg har funnet ut at det finnes et par bryggerier jeg kan tenke meg å besøke langs med Blue Line fra flyplassen. Det frister derfor å bare bo på Hilton der, men hotellet er jo ganske overpriset sammenlignet med hotellene inne i byen. På den andre siden er jo alle hotell overpriset i USA for tida....
Last edited: 29. april 2024