Nye Aegean Miles+Bonus

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av Baldrick, 24. sept 2014.

1. tommy777

tommy777 Founder

Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    3700 er jo ikke akkurat mye.

I SAS "plus" mottar du double miles flydd x 2, så minimum 1200 en vei. Så en t/r med stopp begge veier er nok. En lengre tur til sør Europa uten stopp bør jo også holde?

Vet ikke hva som er tingen for tiden?

2. Henning

Henning co-founder

Likes mottatt:
    1,853
    Bonuspoeng:
    113
  3. Baldrick

Baldrick Cunning Planner

Likes mottatt:
    4,814
    Bonuspoeng:
    113
    Har ikke prøvd selv, men Malaga er vel en MR-klassiker, utifra det jeg har lest.. Tips: Akkurat nå kan du booke Plus ned og Go på retur fredag den 7. november for under 2k! (1945,-) Da får du etter mine beregninger 5400 miles. Eventuelt 7200 om du tar Plus på returen også. (ca 400 kr ekstra)
    Det er jo mer enn du trenger for statusen, men det kommer jo til nytte den gangen du skal ta ut en bonusreise.. :)

Last edited: 26. sept 2014
  4. Arcticflyer

Arcticflyer Reis med komfort :)

Likes mottatt:
    43
    Bonuspoeng:
    18
    Takker for svar :)

Et oppfølgnings spm, Dobble miles (200%) med SAS plus teller for Aeagean sin Gold status, må ikke være reelle faktisk flydde miles ?

5. Henning

Henning co-founder

Likes mottatt:
    1,853
    Bonuspoeng:
    113
  6. furlong

furlong A3-G, GHA Titanium, Strawberry Platinum

Likes mottatt:
    993
    Bonuspoeng:
    93
    Noen som vet hvordan de årlige gratis oppgraderingene fungerer? Får man en voucher I posten som man kan bruke til og oppgradere seg fra Økonomi til business?

7. anders82

anders82 Veteran

Likes mottatt:
    9,449
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg har fått en fane på min side nå som heter complimentary seat ypgrade. Tipper det kommer mer info etter lansering, men hvis jeg skal gjette så er det sikkert en kode man legger inn under bestilling. Mine kommer nok til å blir brukt på mileage run neste år tror jeg

8. Arcticflyer

Arcticflyer Reis med komfort :)

Likes mottatt:
    43
    Bonuspoeng:
    18
    Aegean svarer ikke på mail, er det et kjent problem med dem? Får ikke etter registrert noen reiser med sas, ene er fra 29 aug !! og ennu ikke dukket opp der

9. Henning

Henning co-founder

Likes mottatt:
    1,853
    Bonuspoeng:
    113
  10. AndersB

AndersB Reisende

Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    Sjekket kontoen nå - må tjene 12K/24K før 25/11-2015 for å beholde gull (kortet mitt viser exp 12/2016), så her er det nye regler som gjelder fra dag 1 :(

11. Henning

Henning co-founder

Likes mottatt:
    1,853
    Bonuspoeng:
    113
    2016???

12. AndersB

AndersB Reisende

Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    Ja, kortet jeg fikk før endringen går ut desember 2016, men nå er det ut 2015 iflg. kontoen (må tjene opp miles før 25/11-2015)

13. Henning

Henning co-founder

Likes mottatt:
    1,853
    Bonuspoeng:
    113
    Du får passe godt på det kortet da, så du har adgang til lounge ut 2016 ;)

14. janarne101

janarne101 Nytt Medlem

Likes mottatt:
    5
    Bonuspoeng:
    3
    Bløffa in en kompis i SIN for to år siden. Jeg fløy biz og han bak i bussen.

De spurte etter mitt gullkort for å slippe han inn, og jeg pekte på en gammel SK bagasjetagg som satt på håndbagasjen. Og det gikk bra.

15. AndersB

AndersB Reisende

Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    Så har det kommet en drøss vouchers på kontoen, som upgrades og "Gold companion ticket" (gjelder kun domestic).

NB vedr. upgrade: "Your ticket shall be issued under the Flex fare category to be eligible for Seat Upgrade.", det betyr eks. 100EUR mer OSL-ATH t/r enn billigste billett.

16. Bjørn Helge

Bjørn Helge Senior Medlem

Likes mottatt:
    571
    Bonuspoeng:
    93
    De som kom i november, eller er det noe nytt?

17. AndersB

AndersB Reisende

Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    Vet ikke når de kom, så bare de var der. Og gratis parkering i Athen hvis man skal kjøre bil ned :D

anders82 liker dette
  18. furlong

furlong A3-G, GHA Titanium, Strawberry Platinum

Likes mottatt:
    993
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg fikk oppgradert en "Go Light" I U klasse ved hjelp av voucher. Jeg har prøvd og kontakte Aegean med spørsmål om flybilletter hvor man benytter voucherene kvalifiseres for tier miles? Da billetten ble oppgradert, så ble den booket opp til I- klasse som I utgangspunket ikke gir poeng. Farebasis er derimot fremdeles I U. Får ikke noe svar fra dem på mail:-( Noen som vet noe om dette?

19. AndersB

AndersB Reisende

Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    Hvis det er som hos andre så er det normalt poeng/opptjening ihht. det du opprinnelig har betalt.

20. InCognito

InCognito Medlem

Likes mottatt:
    23
    Bonuspoeng:
    18
    Hei. Har ambisjoner om å oppretteholde gullstatus hos disse ved å legge inn fire årlige flights med Aegean/Olympic. Har prøvd å få kontakt med Aegean i over en mnd via kontaktsjema og mail, men ingen svar å få. Lurte på om dere vet følgende:
    * Hvis jeg bruker bonuspoeng på reiser med Aegean/Olympic, vil de telle opp mot de fire årlige turene man må ha for bare å trenge 12.000 poeng for å oppretteholde Gold? Eller må det være turer kjøpt for penger.
    * Hvis jeg har gullstatus fram til desember, men når kravet om fornyelse, la oss si i septemeber, vil statusen forlenges til september året etter, eller får jeg et nytt år fra den datoen den nåværende statusen går ut?

Del denne siden