Nye billettyper og gebyrer hos SWISS

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av RoadKing, 21. mai 2015.

  1. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,595
    Likes mottatt:
    32,413
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg spår at dette blir en fiasko. Det kommer til å bli mye grining over bagasje som er akkurat over vekten eller slikt og gjerne av reisende med høy status.
     
  2. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg har til tider hatt ekstreme mengder håndbagasje i Swiss intra-europe biz, uten problemer. Spent på hva endringene handler om...
     
  3. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    KristianSk liker dette
  4. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    Bortsett fra betaling for sete ser dette greit ut for meg. Forsåvidt greit med betaling for sete også, ettersom jeg ikke har status i M&M uansett, men jeg synes det er en uting.

    Bra de ikke innførte kredittkortgebyr.
     
  5. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,335
    Likes mottatt:
    19,544
    Bonuspoeng:
    293
    Hvordan ser Star Alliance på at det sløfyes håndfaste rettigheter hos Swiss?
    1 stk ekstra bagasje er en av fordelene tvers over hele alliansen med *G, synes det gir ganske negative signaler om verdien av status.
    For ikke å snakke om at ikke engang HON får bagasje med seg, selv om det kanskje knapt blir et problem sender det signaler.
     
  6. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Ja jeg reagerer på at man på disse måtene omgår fordeler som skal gjelde på tvers av alliansen.. At man fjerner ekstra bagasje for *G og HON (!!!) er jo helt sinnsykt.. Skulle jo tro at du som HON reiste nok til at de skulle spandere på deg 1 stk 23kg når du skulle fly på billigbillett for en gangs skyld?!
     
    Travellingalf liker dette

Del denne siden