Nye langdistansefly til Tokyo

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Edvino, 07. mai 2015.

  1. Edvino

    Edvino Flyvende pastamonster

    Innlegg:
    35
    Likes mottatt:
    14
    Bonuspoeng:
    8
    Hei

    Har sittet litt på expertflyer.com og har ikke kommet over noen av de nye flyene. (Tenker en reise i desember 2015) Holder de seg for det meste til Junaiten? Er det noen andre måter enn å tråle expertflyer for å finne ut av slikt?
     
  2. blystan

    blystan Senior Medlem

    Innlegg:
    555
    Likes mottatt:
    243
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg vil si at dette er alt for langt frem i tid å titte på dette. Dem oppgraderer et fly i mnd og setter dem inn på ruter etterhvert. Og om det står at det er ny cabin/ nytt fly på en rute i desember satt opp nå så kommer trolig dette til å forandre seg typ 1 million ganger før du skal fly. Men sjangsen for å få det i desember er mye mye større enn hva den er per i dag. Men er bare et rent sjangsespill om du får det eller ikke vis du bestiller nå.
     
  3. blystan

    blystan Senior Medlem

    Innlegg:
    555
    Likes mottatt:
    243
    Bonuspoeng:
    63
    Har noe gått etter planen noen sinne? :p
     
  4. mhsalv

    mhsalv 278 and counting!

    Innlegg:
    151
    Likes mottatt:
    152
    Bonuspoeng:
    43
    Jeg booket t/r Tokyo i slutten av januar 2016, nettopp med en kalkulert forventning (les: forhåpning) om at nye kabiner er på plass til den tid.

    Når det er sagt så var tilbudsbilletten så billig at jeg uansett ikke kan tillate meg å bli skuffet dersom vi ender opp med oldtidskabin/maskin.

    Uansett: Håpet lever - men jeg kjøper så også eurojackpot-kupong til helgen;)
     

Del denne siden