Kan rapportere at flyet ristet når det sto parkert, og AVIS ba meg være obs på motorveien grunnet vinn på nesten 100kmh.
Ølflaskene er rydda bort, kun Carlsberg non-alco tilbake på flaske og Carsberg og Ringnes på tap. Pallen med flaskeøl var kun for opninga. Men baristaen er her, og Rørossmør på buffeten!
Bare for å oppklare litt, loungen er fin og alt det der, men det er ikke den beste loungen til SAS på OSL. Den er litt mørk, utvalget av Mat og drikke er mye mindre enn på Gullstuen, bortsett fra kaffebaren. Og jeg tror fremdeles at denne kommer til å bli for liten i Peak hours. Hadde nok aldri gått på innenriks hvis jeg skulle ut av landet.
Ikke helt sikker om jeg er enig der. Synes maten i Oslo i gullstua er ganske tam. Best i Stockholm. På morgenen kommer jeg til å gå hit for kaffe, men kan nok bli ganske fullt ja! Men når det er sagt så synes jeg SAS har tatt seg opp i det siste. Endelig har de begynt med nytt design, forbedring av inflight service +++ Ellers har det vært ganske grusomt de siste årene. Dette er den eneste muligheten de har til å skille seg fra Norwegian. Blir kun SAS Plus (på kort og medium) fra nå av på meg.
Gledet meg til IPA i hele dag. Stor skuffelse å kun se alkoholfri Carlsberg.... Ellers er det en skikkelig oppgradering, så skal egentlig bare være fornøyd!
Enig. Hadde nesten planlagt å komme en liten time tidlig på flyplassen i dag for å sjekke ut litt mer, men det er kanskje ikke nødvendig om det ikke ser ut som det gjorde på bildene.. Forstår egnetlig ikke hvorfor det skal pimpes opp så veldig til åpningsdagen når de ikke vil holde standarden fremover. Slikt blir det jo bare skuffede kunder av...
Pølse-torsdag i loungen nå Veldig mye folk da så tydelig at mange som skal reise utenriks også tester den nye loungen. Har hørt ett par stykker som fikk beskjed om at loungen er tenkt for både utenriks og innenriks ifølge damene som jobber her... dårlig tegn for den egne loungen på utenriks ? Ellers imponert over den nye. En kjempe forbedring i forhold til den gamle innenriks
Føles ihvertfall som det er nå mellom 15-17 på en torsdag... begynner å bedre seg nå, men for en liten halvtime siden var det stappfullt. Folk sto nesten oppå hverandre mens de spiste pølser...
Torsdag 15-17 er vel trangeste tiden.. Tynes litt ut etter det, pølsene forsvinner 18 tiden engang så er kanskje derfor?
Tror SAS skyter seg selv i foten ganske godt hvis dem legger ned Loungene på utland + at det nok blir en del frustrerte kunder (da spesielt fra utlandet) som forventer Lounge på utland også går dit men kommer til stengt dør.
Enig der. Det er jo også visse forskjeller i alkohol serveringen som jeg tror folk vil reagere på hvis utland legges ned...
Kom akkurat ut nå og det var trangt, men hvis det er peak så er greit. Har opplevd verre, og man kan ikke dimensjonere for torsdag ettermiddag.
Var verre rundt 16-1630...tror det var nesten dobbelt så fullt da som nå, men enig i at torsdag ettermiddag er ekstremt med ukependlere etc på hjemtur. Forlatt loungen nå på vei mot gate, men festen er ikke over det er fortsatt pølser igjen
Fikk testet i treningsrommet. 5 km på tredemølla med utsikt ned opp stressende og tidvis muntrede passasjerer som skal gjennom security check. Tror dog ingen så meg svette alene mens et knapt dusin med folk stakk hodet inn eller tuslet rundt for å se hva SAS nå har funnet på ... - Tredemølla bra den. Ordinær og grei. - Musikken hikket og jeg valgte å høre på min egen via småklamme ørelurer. - Massasjedsma hadde visstnok en kunde mens jeg løp (ikke d at jeg hørte noe hyl). - Garderobeskapene er for små til å ha med en voksen cabin-koffert. - Gode håndduker - Så ikke ut til at man hadde rengjøring av dusjer når brukerne var ferdig, så jeg måtte bruke en ekstra håndkleet til å ta opp håra og litt skitt på gulvet fra noen før meg... - Grei dusj men etter 5 min ble det bare kaldtvann. Det tok 3-4 min før varmen kom tilbake. Antakelig stod jeg der for lenge? - Ingen såpe i dusjen. Ta med din egen! Og til slutt en tabbe: Glemte å ta med en velegnet pose til våte klær og klamme sko. Til klærne fant jeg en løsning. Men når du har 18 timer med Asia-fly ++ førvutpakking bør nok gymtøyet ha vært klinisk forseglet både to og tre ganger Da er det bare å svette på folkens!! Jeg hadde 5 km. Hva gjør du??
Er vel ingenting som tilsier at utland skal legges ned, siste jeg hørte var at de skulle utvide ytterligere