Husker ikke hvor jeg leste det, men mener jeg faktisk leste at dem skulle utvide med dusjrom hvert fall så det lover jo godt!
Nesten litt kjipt å ha OSL som avgangs- og ankomst-flyplass.. Connections er jo blitt brått mer behagelig høres det ut som
Dette er ille, dårlig renhold gir fort høyt bakterieinnhold. SK-sparekniven med å kutte såpe? Har de droppet såpe på toalettene også da?
Du leste det nok i denne tråden hvor en mente at alle kom til å bruke innenlandsloungen, og resonnementet han var da at SAS ville legge ned utenlandsloungen. Overraskende nok tror jeg ikke SAS hører tankene hans, så dette kan du ta med knusende ro siden det er ren spekulasjon
Men hvordan er det med åpningstidene? Her spriker det meste: - 60 min før første SAS avgang frem til 30 min før siste (*A lounge finder) - Man-Fre 07:00-23:00 (SAS app) - Når man finner det naturlig (egen erfaring) Min bedre halvdel er nemlig i Oslo på Sy og Bøll (don't ask...), og har naturlig nok behov for en halvtime massasje på veien hjem (don't ask even more). Så jeg gikk inn og booket spa i ettermiddag - gikk fint som bare det, over halvparten av timene var ledig. Fikk bekreftelse i appen og greier. Men hvis ting er stengt i dag er jeg redd dette kommer til å bli en kraftig nedtur som forplanter seg utover familien Kiev Så for de som er på plass i den nye superloungen: a) er det åpent rent generelt, og b) er spaavdelingen bemannet?
Mener jeg så en reklame på Instagram rett etter at Loungen åpnet angående SPA og mener å huske at hvert fall den hadde egne åpningstider: 11-19 alle dager (booking må gjøres via APP. Di som kjøper tilgang til Lounge på flyplassen vil ikke kunne booke time, men det jobbes vist med en løsning på dette).
Joda, @Misterix hadde helt rett. Spa er åpent alle dager 11-19. Ellers fikk Fruen prøvd det aller meste unntatt de tyngste styrkeapparatene, og har gitt denne loungen topp score. "Nesten som i utlandet" er nemlig ganske bra når man sammenligner med Senator og First-lounger
De er trolig ikke HELT ferdige med innflyttingen. Stikk ved siden av vasken skal kanskje ikke se slik ut:
Ja, jo, har vel sett verre i Brasil for eksempel. Kryssfinerplate med kobberspiker og surrede ledninger i sikringsskapet. Men åpen veggboks med på-vegg-kontakt halvveis over ville helt klart stått til stryk på elfagprøven. Det er klart kontaktfare hvis man kåler inni hullet med våte fingre. Heldigvis brukes det konsekvent jordfeilsautomater på slike steder så man dør nok ikke. Får bare litt kiling i fingrene før kursen legges svart. Men igjen: dette er ikke bra. Elsikkerhet skal man ikke tulle med.
Haha tenkte akkurat det samme når jeg var der på torsdag... toalettene ellers var fine, men virker jo som om de som satte inn stikkontaktene ikke helt vet hva de driver med. Hullet bak burde jo vært dekket over før kontakten ble skrudd fast
Du skulle bare visst hva folk får seg til å gjøre. Pillefingre, null forståelse for Kirchhoff lov, våtrom og 400 Volt anlegg er dårlig kombinasjon. Men forsåvidt enig, fjern jordfeildetektor og la Darwin ordne opp.
Eneste problemet er om noen har med seg unger er det ikke helt en optimal løsning om Darwin skal rydde litt i rekkene.. heh..
Noen som har mulighet for å gjeste inn to blide jenter/damer og er der nå? Har gullkort men flyr Norwegian for første gang..