Kunne jo bare kastet boardingkortet ut til dem Hver eneste gang jeg var i den gamle Loungen så jeg folk som gjorde dette X antall ganger.
Noen som har testet ut frokostserveringen (i tidsrommet 08-10)? Er det fortsatt bare havregrøt, eller har utvalget blitt utvidet?
Var der for første gang i dag, og er ganske så fornøyd med hvordan det er der. Bortsett fra noen småfeil og sånt. Det første jeg får spørsmål om når jeg kommer igjennom porten: "Har du lyst på kaffe? Latte, Cappucino eller noe lignende?" Det var en ganske bra start på dagen i grunn . Skulle gjerne ha sett at de hadde hatt noen annen flaske øl men
Da har jeg fått mine mistanker bekreftet, loungen er for liten. Er her nå og det er ikke et sete å oppdrive. Det blir også veldig dårlig luft når det er så mange her
Det høres lovende ut. Noen som har observert glutenfrie alternativer? I utenlandsloungen var det i hvert fall glutenfrie knekkebrød å oppdrive.
Hvert fall i gullstua på utland kan du spørre dem som jobber der så har dem et større utvalg av glutenfritt på bakrommet. Kanskje samme opplegg i den nye loungen også?
Det er jo veldig trist med tanke på forventningene de har bygd med den store loungen på nesten 1000 m2
Tok en tur innom nå for litt kveldsmat. Helt ok, men ikke noe ekstravagant. Det er ikke veldig mye folk her nå, men likevel relativt dårlig luft. Hjelper ikke på at en kar ved nabobordet har tatt av seg på beina og ligger i sofaen
Jeg er så enig, så enig. Tenker ofte bare, "så utrolig fantastisk det hadde vært her nå hadde det ikke vært for han/hun j**** f**** tullingen". Hater (j*****) mennesker i loungen!
Loungen var akkurat slik jeg hadde håpet, men ikke trodd. Meget imponert! Jeg er stort sett bare på loungen om morgenen, så da er buffetfrokost og kaffebar akkurat det jeg trenger. God plass også, oppleves ihvertfall bedre enn på den forrige.
Eivind er vist på plass i Loungen nå for "åpning" i dag. Noen som er innom som vet om det er noen form for spesiell servering?