Slenger meg på alle sine lovord om den nye loungen, synes dette var en kraftig oppgradering.. Tilogmed en kraftig gaming pc man kan leke seg på, om man vil drømme seg tilbake til ungdomstiden og Counter Strike! (For oss født på 80 tallet hvertfall) Men om jeg skulle påpeke noe, må det være at "Spylesensor" på dassen, var i det mer sensitive hjørnet. Den satt i gang å flushe hele to ganger, på den korte tiden jeg satt der og gjorde mitt fornødne... selv når jeg stod å vasket hendene ville den ta en ekstra spyl.. bra med renslighet, bare mindre hyggelig å få dovann splash på pungen! De hadde forresten flaskeøl fra Dahls på kjøl når jeg var der i går rundt kl 9 på morgenen... C
Det var vel åpning nr 2 med høye herrer på besøk torsdagen. I går ettermiddag var det noen cider og resten alkoholfri øl.
Ja jeg fikk muligheten til å smake en Petra saison øl med alkoholprosent 6,5 i går. Bra lounge med mange fine elementer. Men i all alkoholpraten må jeg bare berømme fin sørvis i baristaen. Fikk en forklaring på hva som hva var forskjellen mellom en ristretto og en espresso. Noen som vet det forresten? Kveldens utfordring!
Kan jo være at jeg har jobbet i en kaffebar før... Det kan til og med være at tilfeldighetene har det slik at jeg har 2 stk Rancilio Silvia som jeg lager espresso på, i hhv. Kristiansand og i Oslo..
Litt svakt, selv etter å ha bedt om mer styrke to ganger. Kommer dog an på hva du foretrekker. Jeg vil si at det var ganske bra, men min lokale i København er bedre – til ca. samme pris som introtilbudet i NG OSL-loungen. Sikkert flere som jobber der, jeg var hos en relativt ung mann kl. 14:30 i dag. Anbefaler forøvrig å be om at de åpner en av de private dusjene som kan låses, jeg brukte garderodusjen i treningsrommet – en dame fikk seg et lite sjokk når hun fant ut at hun skulle sjekke ut herregarderoben. «Oiiihhhrrrr» var hennes kommentar. Tydeligvis mange nysgjerrige nå i starten...
E24 omtaler den nye loungen: http://e24.no/naeringsliv/sas/i-skyggen-av-pilotstreiken-her-er-sas-nye-forsoekslounge/24148215
Kan informere om at når jeg trappet opp utenfor Innenlandsloungen 05:16 i morges fikk jeg beskjed om at den først åpnet 06:00. Så da ble det Gullstuen! Stille og rolig der.