`Nye` United poeng med `gammel` billett

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av ret73, 15. april 2015.

  1. ret73

    ret73 Nytt Medlem

    Innlegg:
    12
    Likes mottatt:
    2
    Bonuspoeng:
    3
    Hvis jeg ikke tar helt feil endret United poengopptjeningen for EB poeng i mars. Kjøpte USA billetter i økonomi des. 2014 som ble utført i mars 2015. Har fått poeng etter den nye opptjeningen.. Et av segmentene var OSL-EWR. Denne har jeg fløyet mange ganger der opptjeningen har vært 3700 poeng. Nå fikk jeg 1850. Henvendte meg til EB og de hevder at dette er riktig og at det er United som avgjør opptjeningen. Kan dette medføre riktighet? Andre som har tilsvarende erfaring?
     
    Last edited: 15. april 2015
  2. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    Mener å huske at EB-betingelsene sier at opptjeningen skjer ihht tabell på reisetidspunktet, og at de kan endre den som de vil
     
  3. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Stemmer det.
    Du kan gjerne klage men det er lite sannsynlig at du får noe ut av det dessverre :(
     
  4. blystan

    blystan Senior Medlem

    Innlegg:
    555
    Likes mottatt:
    243
    Bonuspoeng:
    63
    2.2 SAS reserves the right to determine if a member earns points or not for prices and activities offered by SAS or SAS' business partners. Irrespective of when the activity was booked, the number of points earned depends on the earning scheme applicable on the date of the activity. The number of points earned varies depending on SAS’ business partner and offer.
     

Del denne siden