Hei Mitt navn er Eskild og jeg har nettopp fylt 8 dager. Jeg synes det er veldig gøy når pappa leser høyt fra forumet på InsideFlyer. Spesielt godt liker jeg diskusjoner om bassinets, infant på CT og trippeltrumf på bleier. Pappaen min er snill og ordnet meg eurobonuskort allerede dagen etter at jeg ble født, men jeg synes han var litt gnien som bare fikset meg EB basic. Pappa sier jeg er gullet hans, men gullkort... neida, det klarte han ikke å ordne! Sukk - er det noen som føler med min frustrasjon eller? Hilsen Eskild (8 dager gammel)
Gratulerer! Viste ikke at man kunne få eb til så små? Trodde grensa var 2 år. Stakkars sønnen min som ikke har har fått seg kort enda, bare vært infant på pappas diamant.
Gratulerer, Her er det bare å ta med sønnen på tur de 10 første leveår, slik at han får Lifetime Gold
Det var ikke noe problem å opprette i hvert fall. Han trengte bare en egen e-postadresse og godkjennelse fra foresatt.
EB-kort kan man få fra man er født, men det blir jo lite poeng å tjene på fars fang de to første årene. Gratulerer og takk for dagens koseligste innlegg, @henrikvd .