Nyttårsaften 2020

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av kjeeli, 31. des 2020.

1. kjeeli

kjeeli Veteran

Likes mottatt:
    28,424
    Bonuspoeng:
    183
    R.I.P 2020

rip.jpg

Så får vi inderlig håpe vi kan få oppleve IC Business og First flighter som i gamle dager i 2021

rip2.JPG

Godt Nytt År Til Alle Medlemmer Av InsideFlyer :)

Last edited: 31. des 2020
  2. funkenstein

funkenstein Senior Medlem

Likes mottatt:
    7,536
    Bonuspoeng:
    183
    Nattlig hilsen fra hovedstaden!

Her er det lett snøfall, som bestilt, så det blir en lys og fin nyttårsaften. Værsyk, etter noen få dager uten sol? Ikke søren, det finnes jo vin! Både rød, hvit og med bobler!

Ble lettere tidsforvirret av første post, men innså, etter en rask kikk på uret, at vi ikke hadde forlatt 2020 riktig ennå. Trådstarter må ha hatt et (tilgivelig) tilfelle av ungdommelig Prematur gratulasjon, det er jo fremdeles noenogtyve timer igjen av dette annus horribilis. Men her har vi full forståelse for at noen/mange ønsker å forlate dette året, jo før jo heller…

Ha en flott nyttårsfeiring, over det ganske land! Om alle vaksiner står oss bi, vil 2021 bli året vi igjen vil få nyte berusende bobler i 35 000 fots høyde!

Earl, snus_mumrikken, Avixlo and 17 others like this.
  3. haifinn

haifinn If u are bored flying, your standards are too low

Likes mottatt:
    14,911
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Grenland. Siste formiddag på jobb i år. Må på jobb i morra også, men ikke før kl 23. Blir minifeiring i kveld med fruen + 3 venner. Vi var egentlig 9, men ordføreren sier FY.
    God feiring til alle :D

Earl, snus_mumrikken, Avixlo and 13 others like this.
  4. OttoL

OttoL Veteran

Likes mottatt:
    12,513
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra Oslo. Har på en følelse at ting kan bli bedre i 2021. Om ikke annet har jeg ikke vært i så god form på mange år.

For ett år siden var jeg klar for å gå inn i et nytt år med tidenes reiseår foran meg. Nå går jeg inn i et nytt reiseår med første bestilte tur i starten av juni til SVJ. Har dog troen på tur ut av Norge mot høsten.

Avslutter året med en samling av ekstremt kule bilder jeg akkurat så på twitter:

https://twitter.com/foxyknoxy99/status/1344544116705816576/photo/1

Ha det kjekt, godt nyttår og godt nytt reiseår :) Ser frem til å møte folk på Sumo igjen!

Earl, snus_mumrikken, Avixlo and 16 others like this.
  5. Mbauer

Mbauer Greenhorn

Likes mottatt:
    545
    Bonuspoeng:
    83
    God morgen, denne gangen fra Viken! Nyttår feires på landet med andre ord. Fått i med tre kopper kaffe og er klar for et par timer jobb. Håper på et bedre år med mange reiser siste halvdelen av året. I mellomtiden får en lage seg noen nyttårsforsetter som gir godt med poeng. For min del blir det fisk to-tre ganger i uka og en vegetardag. Håper alle får ei god feiring!

Earl, snus_mumrikken, Avixlo and 13 others like this.
  6. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    15,878
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Numedal. Hytten er blitt vår igjen etter at "ungdommen" har fått fri tilgang uten koronarisiko i julehelga.

Vi har klart å få til hele fire flyveturer i dette vanskelige året, to pre-korona og to i siste halvdel. I tillegg fikk eks-forloveden fikset nytt gull med SK-kansellert EWR reise. Så ut fra forholdene må vi si oss fornøyde. Og ikke minst har reisebudsjettet nå akkumulert seg til all time high. Håper vi kan begynne med "fornuftige" uttak i 2021, ikke minst til varmere strøk.

Ønsker et godt nytt år, måtte alles drømmer blir oppfyllt. I mangel av fly-og reisebilde tilbyr vi et stemningsbilde av et hardt belastet juletre.

20201230_172550.jpg

Earl, snus_mumrikken, Avixlo and 15 others like this.
  7. oddA

oddA Senior Medlem

Likes mottatt:
    3,275
    Bonuspoeng:
    93
    Goood morgen!
    Dagen started med mail fra awardfares - ledige fligths 25 nov 2021 med sas, MEN CT telefonen var såklart stengt.. (selv med lovnader fra Sverige at de var åpene senest i går)
    Godt nyttår om 13timer..

PS dette er IF.. Hvorfor har vi ikke egen "champange tråd?" i dag?
    Fra meg blir det en Bollinger jeg kjøpte dagen leligheten min ble solgt

Earl, snus_mumrikken, Avixlo and 9 others like this.
  8. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    878,052
    Bonuspoeng:
    293
    https://insideflyer.no/forums/threads/champagne-tråden-og-litt-cremant-da.15716/

NorFlight, LN-FHU and oddA like this.
  9. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    66,463
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Viken!
    Her er det snø på trærne, og nesten sol på toppene. Det er ganske fint her, egentlig.
    IMG_20201231_102127PXL_20201231_092101227.MP.jpg

R2D2 tar seg av støvsuging i underetasjen, mens vi drikker kaffe på sengen. Hunden koser seg maks, men må snart ut i snøen en tur.

2020 har vært et underlig år. Men samtidig et veldig fint år. Vi har lært oss å leve på en litt annen måte enn før, men stort sett er alt relativt normalt. Savner å klemme på folk, og selvfølgelig å reise. Året har vært uten reiser. Kom hjem fra California 6. Januar. Etter det har jeg vært hjemme. Poengsaldoen og reisekontoen bugner..

Takket være IF har jeg likevel kommet meg gjennom 2020. Ikke alltid reisediskusjoner, men stort sett har vi vel holdt oss til topic? :p

Takk for i år, vi glemmer 2020 så fort vi kan!

10. oddA

oddA Senior Medlem

Likes mottatt:
    3,275
    Bonuspoeng:
    93
  11. Kristian

Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

Likes mottatt:
    38,729
    Bonuspoeng:
    293
    Det er tunge tider!

God sjuende dag jul fra Øst-Finnmark!

2020 ble ikke som vi hadde tenkt. Undertegnede deler oppfatning med Harald V som har uttalt at situasjonen nok vil bli verre før den blir bedre.

Mindre reisevirksomhet betyr mer tid til å drifte 'pandion for life'-loungen for pandionkatten, dog er det en mager lindring for langt framskreden bonus- og reisefeber.

Heldigvis har man InsideFlyer!

Med ønske om en trivelig nyttårsaften til alle :)

20201231_111841.jpg

12. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    878,052
    Bonuspoeng:
    293
    Solkysten har et fantastisk nyttårsvær, 3 grader og klar vinterhimmel.
    Over Løvstakken kan EK201 skimtes på himmelen (DBX-JFK)

Takk alle for et rart og underlig år, måtte det neste året bli et år hvor vi kan treffes i luften.
    F1414DED-C1C4-41EB-B5F4-53761AAFAD31.jpeg F1B9C602-3A2E-408D-95ED-FF87F0C1D26A.jpeg

13. ccurrahee

ccurrahee Ikke helt statusløs da……

Likes mottatt:
    38,249
    Bonuspoeng:
    293
    Gratulerer til hele forum med Ønsker om et Godt Nytt år :)

14. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,319
    Bonuspoeng:
    183
    Godt nyttår fra Hytta Husleia :)
    Her har man så smått begynt å forberede kvelden, vi starter ute med bålpanne, pølser og mashmallows til barna og en liten aperitif til voksne ;)
    Inne etterpå blir det kalkun, tilbehør og dessert med dertil egnet drikke, spill og gøy med barna før vi går ut med litt fyrverkeri og en god sigar.
    Så glemmer vi 2020 og håper på bedring i 2021 :D:D

Ha en riktig god dag,kveld og natt til alle IF’ere :):):):)

15. KristianR

KristianR Incurably jetlagged

Likes mottatt:
    998
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg har vært litt fraværende her i år, av ulike årsaker, men vil benytte anledningen til å ønske alle Insideflyers et riktig godt nytt år, forhåpentligvis fylt med mye tid i luften!

Upsaker, ThanaCity, Kristian and 16 others like this.
  16. KristianR

KristianR Incurably jetlagged

Likes mottatt:
    998
    Bonuspoeng:
    113
    Du får gi en lyd når du kommer til Svolvær, så kan vi ta noen lettbente øl over litt flyprat :)

OttoL, NorFlight and LN-FHU like this.
  17. NorFlight

NorFlight Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,592
    Bonuspoeng:
    113
    Vil benytte anledningen til å ønske hele InsideFlyers et riktig Godt Nytt År!

Slik ståa er nå så kan det bare blir bedre på reisefronten...
    Vil samtidig si at jeg håper på flere Fly&Øl her i Nidaros i året som straks er her!

Upsaker, Kristian, Earl and 14 others like this.
  18. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    26,292
    Bonuspoeng:
    183
    Godt nyttår frå Sunnfjord. Her er pinnekjøtet i panna. Mat om ein time. I mellomtida må alt av utlegg for firmaet ordnast. Vi får håpe det gir eit godt bidrag til reisekassen. Ellers melder Firda, verdas største nynorskavis, at tre sjukepleiarar er havna i karantene etter at ein svensk lege har testa positivt for Covid-19. Korleis er det desse svenske legane held på? Noko for deg å ordne opp i @drsyk, no som du er ferdig med å utvikle vaksine.

Upsaker, Kristian, Earl and 14 others like this.
  19. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    878,052
    Bonuspoeng:
    293
    Hva gjør en svensk lege når han er i karantene i Nordfjord .......?

Den forrige smittede svenske legen i Eid var en dame .....

Sunnfjordingen, NorFlight and LN-FHU like this.
  20. jgroneng

jgroneng Fastboende

Likes mottatt:
    18,285
    Bonuspoeng:
    293
    Godt nyttår fra hovedstaden. Kalkunen er snart i ovnen, boblene er valgt, og da er det bare å vente litt til ...

Prøver å holde koken med bookinger, men pr nå er det kun 5 som ligger i SAS appen, og 2 i Vy appen. Vi får håpe på bedre tider.

Fint i åsen i dag. Men måtte en tur å se vannføringen i elva som så mange snakker om for tiden.

Godt nytt år!

E250E392-0A0D-439C-99FC-D190A8ECD075.jpeg

C2C394EF-F8D4-4FE8-BD6A-2AFD88148936.jpeg

Upsaker, OttoL, Kristian and 15 others like this.

Del denne siden