Nyttårssalg Norwegian (varer til 15.jan 2018)

Tråd i 'Reisedeals' startet av WannaBeFrequentFlyer, 27. des 2017.

Tags:
  1. WannaBeFrequentFlyer

    WannaBeFrequentFlyer EBD (Lifetime Gold), Strawberry Platinum Lifetime

    Innlegg:
    1,230
    Likes mottatt:
    1,358
    Bonuspoeng:
    113
    Reiseperiode frem til 31.10.2018. Salg fra Oslo, Bergen, Stavanger, Bodø, Trondheim og Tromsø.

    Finner ikke så veldig mye interessant. Er selv først og fremst på utkikk etter billige flexbilletter, men der har jeg ikke funnet noe annet enn litt billigere enn vanlig til og fra Tromsø (mitt utgangspunkt er Oslo), der de nå selges for 1499,- hver vei.

    Men det er mange lokasjoner, så tips gjerne her om du finner noe som andre bør få vite om. Jeg la ikke denne tråden der folk får epostvarsel, siden de fleste antakelig får mail fra Norwegian om dette uansett og prisene er jo ikke noe å stresse for! ;)
     
    funkenstein liker dette
  2. WannaBeFrequentFlyer

    WannaBeFrequentFlyer EBD (Lifetime Gold), Strawberry Platinum Lifetime

    Innlegg:
    1,230
    Likes mottatt:
    1,358
    Bonuspoeng:
    113
    Og jeg håper SAS sitt nyttårssalg kommer snart..? De bør være i stand til å matche dette! :p
     
  3. netrom84

    netrom84 Medlem

    Innlegg:
    119
    Likes mottatt:
    73
    Bonuspoeng:
    28
    Trur ikke Norwegian kjører flex-billetter på tilbud uten at SAS kjører kampanjer på pluss. Så forhåpentligvis kommer SAS med en pluss-kampanje snart. Trur dog det ikke vil komme som en del av nyttårssalget deres.

    Men enig i at årets nyttårssalg var rimelig skuffende fra Norwegian. Trondheim-Oslo som jeg frekventerer oftest til 409 kr var ikke spesielt spennende...
     

Del denne siden