Hei!
Som seg hør og bør når man entrer en ny sfære er det som regel hyggelig, og i det minste alltid høflig å presentere seg selv.
Etter litt reiser med jobb, og nylig tur i Vietnam og Thailand har samler-og nerdegenet satt følingen mot bonuspoeng.
For en med boden full av gjenstander kjæresten mener hører hjemme på finn.no er det å sette seg inn i nye emner noe jeg er vant til, og setter pris på.
Jeg håper likevel de av dere som har tid kan poste noen verdifulle linker i denne tråden, som gjør informasjonsjakten noe mer praktisk. Et oppslagsverk for en novise, kan man kansje kalle det?
Litt om meg:
30 år. Opptatt av friluftsliv, herunder fjelltopper med snø, jakt på arter med nebb, og sjøgående fartøy drevet av flyvingeprinsippet (eller var det fly som var drevet av seil-prinsippet?)
Glad i å kjøre bil.
Glad i ting som virker uten batteri.
Glad i å ta vare på eiendeler, kontra å erstatte ting.
Er i hovedsak nyskjerrig på dette med eurobonus fordi jeg ønsker at de flyreisene jeg foretar skal være behagelige. Selvfølgelig er det også stas å kunne reise standsmessig til en lavere kostnad. Men dette er vel mer fokus på sikt.
Amex platinum innvilget før helgen, så venter kun på å få dette i posten, etterregistrere noen reiser å være igang!
Takker på forhånd for gode tips, og et flott forum!
Last edited: 09. nov 2015