Godt tips. Min svoger på 50 ble nektet adgang til vår lokale bule da vi bodde der borte, fordi han hadde bare norsk førerkort som leg. "We card everyone" var svaret fra vakten. Etter å ha gått hjem for å hente pass, så var alle glade.
Da jeg besøkte min datter i Athens Georgia skulle jeg kjøpe øl på en lokal sjappe, min datter var under 21 og fikk ikke øl, så sa servitrisen «jeg vet du er Karens pappa, men her må du vise legitimasjon for å få øl!» Jeg dro frem et adgangskort til Postens bygninger, med bilde, navn og Postens logo! Yea … whatever! Så serverte hun øl!
Her høster du av vår rike erfaring, og så er mobbing takken vi får . Den ungdommen, den ungdommen. Nei @Eddie47 du har nok rett, mye å lære han må.
For å komme tilbake til tema. Er det sånn at når man blir gammel, så har passet kortere varighet? Sånn som for barn?
Jeg er beæret og stolt over å få være med to så distingverte herremenn på tur Og @Eddie47 var klokkeklar i Bergen før jul, du har mye å lære fikk jeg melding om
Status Oslo 1 feb 22 - første ledige time for pass i mai, og da kun svært begrensede muligheter! Tilgjengelighet i nærliggende strøk (Bærum, Lillestrøm, Ski, Drammen) begynner også å bli tight så tips for å berge sommeren om papirene begynner å nærme seg utløpsdato er å booke time først som sist!
Tips ang iallfall Ski: vi fikk booket plass til 2 en dag og 2 en annen dag. Møtte opp alle 4 på første booking og de tok alle og ba oss om å kansellere neste booking slik at andre fikk plass
Her er det bare å sjekke jevnlig, det dukker ofte opp ledige timer på kort varsel. Opplevde det samme i fjor, men plutselig kunne jeg velge mellom en haug med timer et par uker frem i tid. Mistenker også at de har redusert noe på kapasitet pga restriksjoner, så om det lettes opp nå så kan det bli bedre av den grunn også.