Seats.aero har nå kommet med funksjon for Eurobonus. Lignende som Awardfares, med muligheter for å søke på ulike ruter o.l Både gratis versjon og betalt versjon. Greit med enda ett verktøy for å finne award seter. Kan finne First billetter blant annet.
Likte prisingen. Noen som har testet pro og kan si om kvaliteten på søkene er lik eller bedre enn awardfares Diamond?
Hmm. Når jeg forsøker ulike søk for EZE som jeg sjekker innenfor de nærmeste ukene så finner den ingenting, i motsetning til de andre løsningene som finner plasser. Har prøvd ulike varianter uten suksess med tanke på EB. Utenom EB er finner den...
Seats.aero har nå Black friday kampanje med 30% rabatt første året på Pro. Kode: BLACKFRIDAY Bruk gjerne min referral link når du signer opp https://seats.aero/r/3x8yownt
De er vel like "populære" som Expertflyer hos AC og noen andre selskaper mener jeg at jeg leste ifm. at flere ikke gir Expertflyer tilgang til data lenger - uten at jeg har eksakt status på det. Jeg har ikke brukt de med unntak av en test når de dukket opp - Men AF og ikke minst awardhacks fungerer jo bra..
Kan ikke si jeg er veldig imponert over alert-funksjonaliteten så langt.. Pluss for at de lar deg opprette varsler som for eksempel "TYO -> Major european airports" istedenfor å opprette en haug med enkeltvarsler. Minus for at flyplassparene som faktisk trackes er mye mer begrenset enn feks Awardfares. Dette gjør for eksempel at man ikke kan tracke ting som TYO->OSL eller TYO->VIE. Sistnevnte er jo veldig praktisk pga vie-trikset. Dette gjør at det for eksempel tok to dager ekstra før jeg fikk alert på ICN-Europa med seats.aero enn awardfares siden Awardfares varslet da ICN-FRA-VIE dukket opp, mens Seats.aero varslet ikke før ICN-FRA-VIE-MUC ble tilgjengelig for booking.
Har du prøvd å foreslå nye ruter som skal trackes med "route request" funksjonen? Aner ikke om det har noe for seg, men de har i alle fall en funksjon for det, er jo verdt et forsøk.
Route request gjelder bare direkteruter og det går ikke noe direkte her.. Men de sporer også ruter med mellomlanding, så jeg vet ikke helt hvordan det er meningen at det skal fungere...
Seats.aero har Black Friday tilbud med 30% av nå. PT støtter de ikke SAS direkte, men de har DL, VS og Flying Blue. De har også lagt til et par GDS verktøy som kan erstatte tilsvarende funksjonalitet hos expertflyer https://seats.aero/friday Kode: FRIDAY Eventuelt bruk gjerne min vervelenke