Vi prøvde å be om rekninga, men det gjekk ikkje så bra... Trur ikkje kelneren forstod bayersk, vi fekk meir øl. [Kvalifisert gjetning på kvilepromille: 1,1] Edit: nei, eg postar ikkje i feil tråd igjen, men har fått overlevert stafettpinnen frå @CrotchRocket som er på veg ut av Bayern. (Ting hende fort, men eg trur ikkje han vart kasta ut.) Plutselig tilbake!
kastet ut tror jeg er mer eller mindre umulig å bli, så lenge du ikke begynner å sloss og dess like. Her er det gemütlich som gjelder. Er du det, kan du være så full du vil. Hvis du sovner bare vekker de deg for å spørre om du vil ha mer.
Fullt mulig å bli kastet ut - ikke bare fra ett telt, men hele området. Via-via hadde jeg plutselig Ola Dunk med på tur for noen år siden. Han gikk i svart, men ble kjapt tatt hånd om av noen diskret ukrainske gorillavakter. Borte var både Ola Dunk, mobiltelefonen hans, kredittkortene og alle fremtidige invitasjoner til Käfer. Karma is a bitch.
Joda, er mulig å bli kastet ut, og grensene for hva som godtas er nok litt forskjellig fra telt til telt. Sovne er nok ikke å anbefale. Observerte flust med folk som sov i går kveld, men riktignok utenfor teltene, ref. bildet jeg postet over. Uansett, gemütlich er det som gjelder. Så lenge det er god stemning kommer man unna med promillenivåer, og oppførsel, som neppe hadde blitt godtatt av den norske skjenkekontrollen. Vi tar gjerne noen stemningsbilder fra teltene fra de som er der utover uken. Og for de som lurer på å reise ned: gjør det.
Du får bli med på Dult i Regensburg i mai. Like mye øl, svineknoke og ompa, men ingen andre turister. Kun de innfødte, og en gjeng på 20-25 nordmenn.
Nettopp det, du må bestille mer, ellers henter de vaktene. 7,5 millioner besøkende, alltid noen som vil ha bordet ditt
Vi må jo ha mat? Vi går mykje, og det blir ein del dansing, så vi siktar mot 10 000 kaloriar per dag for å unngå avmagring.
Tredjefrokosten er i boks (svupp ned i magan...). Beklagar, men eg rakk ikkje å ta bilde før alt var vekk. Var veldig godt.