Tenkte egentlig å gå for et akronym som ikke står for noe. Prøver meg fram på https://www.navnesok.no/ for å finne noe som er ledig.
Nåken som har registrert seg hjå Airmates ? Kor lang tid tok det eventuelt før brukeren ble bekreftet etter at alle dokument etc var lastet opp Eg er på 2 uker og venter ebda...
Æsj! Fikk tilbud om å reiste til Houston i morgen, og takket ja. Men ble akkurat kansellert. Og jeg som hadde lyst på en langtur .
Nei, jeg har egentlig ikke hørt noe særlig siden jeg meldte meg på, bortsett fra i sommer da de lurte på om noen kunne dra til Angola!
Vil anslå at jeg har fått 20-25 forespørsler siden påske. Av de har 5 gått gjennom (Kairo, Warszawa, Malaga/Gibraltar, Madrid og Taipei), 5 har jeg vært på feil plass og resten har blitt kansellert etter at jeg har takket ja.
Noen flere som fikk sms/epost om tur til USA i morgen med Time Matters? Det var ingen info om hvor i USA, kun avreise i morgen og at man kommer hjem lørdag ettermiddag. Jeg svarte at jeg var tilgjengelig, så får man se hva som skjer. Edit: og 90 minutter etter forespørselen var sendt ut kom meldingen om at oppdraget var kansellert.
Fikk tilbud om den her i går formiddag, men måtte takke nei grunnet annen ferie og ikke minst manglende visum.
Fikk akkurat «tilbud» om å reise CPH-SVO i dag. I oppdragsbeskrivelsen står det at visum til Russland ikke er nødvendig, det høres jo sånn passe useriøst ut...