Onboard Couriers- noen erfaringer??

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Eddie47, 02. mai 2018.

1. Flyrlavt

Flyrlavt Veteran

Likes mottatt:
    4,052
    Bonuspoeng:
    113
    Det ble stille fra kontoret i Europa i går kveld da de ikke hadde noe nylig info fra klienten, tenkte da det ikke ble noe av. Våknet i dag og fikk plutselig melding fra kontoret i India, har jo jobbet med folk fra India før og tenkte "oh shit here we go again":rolleyes:
    Ja, jeg hadde forsåvidt rett. Noen meldinger her og der om ulike muligheter, men ikke sjans å få noen fornuftige svar på spørsmål i retur.
    Elendig engelsk fra India og til slutt ble det stille, til syvende og sist setter jeg egentlig pris på det.
    Kan nevne ganske mange ting som frister mer enn en reise med en pakke fra Norge til Puerto Rico organisert fra India, gjengen fra Nederland jeg opprinnelig var i kontakt med ga nok litt mer giv enn India.

NoLimit and eventyrer like this.
  2. HaraldOslo

HaraldOslo Veteran

Likes mottatt:
    4,361
    Bonuspoeng:
    113
    Samboer er på ferie i Europa og fikk tilbud om en tur fra nærme-der-hun-er-nå til Nevada. Passet dessverre ikke akkurat denne gangen :-(

NoLimit liker dette
  3. magicbyte

magicbyte Medlem

Likes mottatt:
    465
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg har veldig god erfaring mer spesielt en av de fra India, mye bedre enn mange av de fra Nederland! Så jeg tror nok dette er mer personavhengig enn landavhengig.

Flyrlavt liker dette
  4. Flyrlavt

Flyrlavt Veteran

Likes mottatt:
    4,052
    Bonuspoeng:
    113
    Da har jeg nok bare vært uheldig, full stopp i informasjonsflyten og hørte plutselig ikke noe mer.

5. magicbyte

magicbyte Medlem

Likes mottatt:
    465
    Bonuspoeng:
    63
    Dette skjer stadig med Nederlenderne også, normalt når dette skjer så er det i et vaktskifte og det er på en "lead" som det sannsynligvis ikke kommer til å bli noe av alikevel.

Del denne siden