Følger opp litt fra innlegget i ct tråden. Jeg skal hjem fra SIN, via BKK, med rolige 12 timer der, ankommer 22:00 ca, og antar sikkert loungen er åpen, men hva ville dere gjort? Kommet dere inn til byen på natten og gjort noe annet i noen timer? Eller bare innfunnet seg med å slappe av i loungen. Ankommer med TG biz og flyr videre med AI biz, så er ikke noe F på denne gutten enda.
Ville bare lagt meg inn på et airport-hotell. Er noen helt ok 5-10 minutter i taxi. 12 timer i lounge over natten er ikke noe stas. Litt usikker på om loungene er åpen 24/7 også. Vet at i alle fall Singapore og Turkish (tror jeg) sin stenger. Usikker på TG, men de var ikke åpen på natten før.
12 timer i lounge over natten? Aldri i livet for min del. Du finner masse hoteller i nærheten, fra enkle og billige til Novotel rett over fra terminalen. Hvis du er gira på litt mer action, kan du jo overnatte i byen også.
Ingen lounge er verdt 12 timer i mitt hode. I hvert fall ikke de som er på BKK nå med Biz billett. Bangkok er en by som er åpen hele natta. Så jeg ville tatt en Grab/Taxi inn til byen spist et bedre måltid, tatt noen night caps og utforsket nattelivet. Så funnet et billig krypinn for noen timer på øyet så dratt tilbake til flyplassen. Hvis du er mett av opplevelser etter oppholdet i SIN, så ville jeg tatt et hotell ved flyplassen.