One night in Bangkok

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av rimitone, 15. sept 2023.

1. rimitone

rimitone Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,255
    Bonuspoeng:
    163
    Følger opp litt fra innlegget i ct tråden. Jeg skal hjem fra SIN, via BKK, med rolige 12 timer der, ankommer 22:00 ca, og antar sikkert loungen er åpen, men hva ville dere gjort? Kommet dere inn til byen på natten og gjort noe annet i noen timer? Eller bare innfunnet seg med å slappe av i loungen.

Ankommer med TG biz og flyr videre med AI biz, så er ikke noe F på denne gutten enda.

2. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,887
    Bonuspoeng:
    293
    12 timer i lounge syns jeg er mye...

rimitone and Wiolenze like this.
  3. mrt

mrt Senior Medlem

Likes mottatt:
    927
    Bonuspoeng:
    113

Ikke mye F lounge å glipp av heller…

Jeg ville dratt inn, enig om at 12 timer i lounge er vel lenge…

rimitone liker dette
  4. Insomnia4u

Insomnia4u Veteran

Likes mottatt:
    2,555
    Bonuspoeng:
    113
    Ville bare lagt meg inn på et airport-hotell. Er noen helt ok 5-10 minutter i taxi. 12 timer i lounge over natten er ikke noe stas. Litt usikker på om loungene er åpen 24/7 også. Vet at i alle fall Singapore og Turkish (tror jeg) sin stenger. Usikker på TG, men de var ikke åpen på natten før.

Travellingalf and rimitone like this.
  5. mrt

mrt Senior Medlem

Likes mottatt:
    927
    Bonuspoeng:
    113
    EVA sin stengte ca kl 02 sist onsdag iallfall

rimitone liker dette
  6. view

view Veteran

Likes mottatt:
    2,073
    Bonuspoeng:
    113
    12 timer i lounge over natten? Aldri i livet for min del. Du finner masse hoteller i nærheten, fra enkle og billige til Novotel rett over fra terminalen. Hvis du er gira på litt mer action, kan du jo overnatte i byen også.

rimitone liker dette
  7. LaDuden

LaDuden Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,653
    Bonuspoeng:
    93
    Ingen lounge er verdt 12 timer i mitt hode. I hvert fall ikke de som er på BKK nå med Biz billett.

Bangkok er en by som er åpen hele natta. Så jeg ville tatt en Grab/Taxi inn til byen spist et bedre måltid, tatt noen night caps og utforsket nattelivet. Så funnet et billig krypinn for noen timer på øyet så dratt tilbake til flyplassen.

Hvis du er mett av opplevelser etter oppholdet i SIN, så ville jeg tatt et hotell ved flyplassen.

EndreD, rimitone and Insomnia4u like this.

Del denne siden