Liten appetittvekker var tørka sopp med advocado, som eg synes var ein god start, og som var litt anderledes en det eg hadde tenkt
View attachment 47723
Maten på fyrste klasse føler eg ofte har ein tendest til å bli lagd kun for å vera eksklusiv, og ikkje alltid så stor fokus på kvaliteten. Ofte bugner det over av fileter, hummer, gåselever og kaviar. Alt er godt, men ofte så kan det bli litt kjedelig om det kun er laga for å vera eksklusiv.
Men me måtte ha kaviar
View attachment 47721
Kaviar og ein god champis er noko eg kan sette pris på, og eg skippa elegant over vodkaen, då eg synes denne kun blir leskende og ikkje komplementerande.
Kaviaren var servert med eit tilbehør av smaksatt syrna melkeprodukt(usikker på om det var ein rømme eller yoghurtbase) finhakka sjalottløk, eggeplomme i terninger og eggehviter i terninger, samt melbatoast og sitron. Kaviaren var frå hvit stør, og var av ok kvalitet. Det var litt myke korn som ikkje var av verdens største, men smaken var ren og lett mineralsk. Og eg synes dette var ein grei start. DP fungerte også godt til dette
"Fyrste" rett
View attachment 47722
Dette var tigerreker pakka inn i ein slags crepedeig. Nydelig presentert, men retten i seg sjølv var ganske kjedeleg. Smakene var reine, men ikkje noko som imponerte meg. Fungerte betre med DP enn med Chablis Grand cru
View attachment 47724
View attachment 47725
Hovudrett en var ein Thai svineribbe curry med diverse tilbehør, blant anna ein hummerhalesalat.
Eg valgte bort wagyufilet etter litt tankevirksomhet, men when in Rome.
Ein av dei litt meir krevende reisende sendte denne attende to gonger.
Retten var av god kvalitet, og curry en var av det elegante slaget uten å vera for sterk. Det var ris av beste kvalitet, og dei to variantene var svært gode. Tilbehøret var av litt varierende kvalitet, og hummerhalene var skuffende. Salaten var god
Vis alt...