One World Ruby for ca $1000

Tråd i 'British Airways Executive Club' startet av Spielhaug, Tirsdag kl 09:50.

1. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    9,816
    Bonuspoeng:
    183
    DJasko, SVG_flyer and kongenamundsen like this.
  2. Flymunda

Flymunda Senior Medlem

Likes mottatt:
    9,292
    Bonuspoeng:
    183
    Ruby har vel omtrent like lite verdi som et SAS sølvkort?

3. Kaffen

Kaffen Globetrotter

Likes mottatt:
    6,023
    Bonuspoeng:
    183
    Ja, så sant en ikke blir arrestert når en reiser inn i USA for å hoppe på denne flyvningen, fordi en har fornærmet Preident Donald Trump for noen år siden, eller står for noe Trump hater, sånn som fred i Palestina. Jeg ville ikke reist til USA, jeg kunne blitt arrestert selv om jeg er Amerikansk statsborger.

kaijoar liker dette
  4. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    9,995
    Bonuspoeng:
    183
    Skulle til å si det samme:

Komplett ubrukelig status, dessverre.

Men selvsagt mulig å "bygge på" opp til Sapphire fra Ruby. Men da blir 1000 USD for Ruby en dyr måte å starte ut på :)

5. Christian

Christian Senior Medlem

Likes mottatt:
    496
    Bonuspoeng:
    83
    Jordanian har vel challange til Saphire for 150 dollar for et år. Googler man litt mener jeg Alaska tilbyr Emerald i fire mnd for 350 dollar.

magnusant liker dette
  6. TravelManBiz

TravelManBiz Veteran

Likes mottatt:
    5,144
    Bonuspoeng:
    183
    Norge er vel ikke med på listen over land man må bo i eller være innbygger på Royal Jordanian match? Ser at Sverige og Danmark er med og man kan matche fra SAS Gull og oppover.

7. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    9,995
    Bonuspoeng:
    183
    Dessverre helt riktig det.

Synd, for EBG til 12 mnd OW Sapphire uten challenge til en pris av USD150 er en bra pakke hvis man trenger det for å snappe seg til et hav av fordeler hos hele OW.

Å "lure seg til" en adresse i Sverige kan kanskje gå, men vilkårene er dessverre tydelige på at man må ha government issued ID fra et av landene i listen - så da spør de vel om et bilde av ID på et tidspunkt.

Vilkår:
    Only Government issued identity document holders for the following countries are eligible for the offer:
    Austria, Bahrain, Belgium, Cyprus, Denmark, Egypt, England, France, Germany, Iraq, Italy, Jordan, Kuwait, Lebanon, Netherlands, Oman, Portugal, Saudi Arabia, Spain, Sweden, Switzerland, Syria, Turkey and UAE.
    Alle detaljer her: https://rj.statusmatch.com

8. Schlandy

Schlandy Veteran

Likes mottatt:
    4,727
    Bonuspoeng:
    113
    Har benyttet meg av dette og man må uploade bilde av ID for godkjennelse

kongenamundsen and tobeornot999 like this.
  9. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    9,995
    Bonuspoeng:
    183
    Takk for bekreftelse. Så stygt ut som akkurat det, ja...

Merkelig at de har utelatt kun Norge av de store SAS-landene, men sånn er det :(

10. TravelManBiz

TravelManBiz Veteran

Likes mottatt:
    5,144
    Bonuspoeng:
    183
    Ja, veldig rart at Norge ikke er med. Tenkte på å sende dem en mail og sjekke. 150USD for OneWorld Sapphire status er billig i mine øyne. Tjener vel nesten inn det på 1 lang dag med lounge hopping på LHR T3:):D:p

11. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    9,995
    Bonuspoeng:
    183
    Ja, lett! :)

Kan starte med litt australsk god vin og down-under mat hos Quantas, kjøre på med litt USA-rølp hos American, og fylle opp resten av "kvoten" ved å drikke 1 flaske champagne sammen med dim sum hos Cathay :p

Mer seriøst, for meg som er på T3 minst et par ganger i måneden (og ofte mer), så er verdien av Sapphire veldig langt over 150USD. Alle som har sett postene mine på IF, vet hvor jeg alltid havner ;)

12. Mysterio

Mysterio Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,462
    Bonuspoeng:
    93
    Post gjerne svar om du får. Nysgjerrig selv, og er aktuelt også i denne gården om de åpner for det.

Del denne siden