Hei. Vi har fått en reise som ser slik ut, avreise tirsdag formiddag. OSL-MUN (Lufhtansa) MUN-LHR (Lufthansa) LHR-HND (ANA) Jeg har fått registrert reisen på SAS, men på nettsiden står det at vi ikke kan sjekke inn online. Fra ANA fikk vi en e-post med tilbud om å chekke inn med nødvendig dokumentasjon. Og så sjekket jeg på Lufthansas sider, og der kunne vi også gjennomføre check-inn. Bør jeg gjøre dette online på fornhånd, eller bør jeg bare møte opp på flyplassen og ordne alt der? Usikker da om jeg skal gjøre dette både på Lufthansa og ana, eller om den ene jeg gjør det hos da deler informasjonen med alle og jeg får boardingcard for hele reisen uansett hvem jeg registrer hos, Som dere skjønner er dette første gang med en slik reise for meg, så jeg er takknemlig for noen gode råd om hva som er lurt. Hadde det ikke vært så lang reise, med First med ANA - så hadde jeg bare prøvd meg med online check in, men nå vil jeg være sikker på at det blir riktig.
Hvis du ikke får fikset det online så går det greit på via LH «sin» skranke på OSL. Om der ikke er altfor langt stopp på LHR da
Jeg ville registrert info på begge innsjekks mulighetene. Da er det også større sjanse for feks en e-post fra ANA ved forsinkelser osv. Uansett vil jeg tro du må via skranken på OSL også får du sjekke inn hele veien der. Også er min opplevelse at du ofte får nye boarding cards av ANA uansett.