God onsdags ettermiddag samt en god 1. April i disse koronatider Idag er det blitt overskyet her i Sandefjord og dagen skal brukes til å være litt produktiv. Ellers er det ikke mye å foreta meg, så da ønsker jeg en god bedring til alle dere som er syke og en god onsdag til alle andre
Meny nettbutikk helt ubrukelig for tiden. Enten dra i butikk selv eller la trumf være trumf og bruk kolonial.
God onsdag fra Lillestrøm, Jeg har forlatt hjemmekontoret for dagen. For å kompensere for at det ikke blir noen flyturer på en stund, har jeg bunkret opp med Ramlösa. SAS Plus-opplevelsen i egen leilighet
Det var da enda bra! Mulig de bare er helt på felgen de som plukker varer for hjemleveranse, ble mye rart, men vi har i det minste mat
Motsatt erfaring her. Kutta ut kolonial til fordel for Meny for tre uker siden. Får alt jeg bestiller og funker fjell
Var en tur på Meny nå, og det var faktisk et par varer de var utsolgt for. Hvitløksbrød har tydeligvis blitt hamstret på Røa i dag.
I dag måtte jeg på en tur der jeg normalt hadde tatt fly. Jeg må si det ikke fristet så veldig, og med raserte flyruter som innebar nesten et halvt døgn mellomlanding endte jeg opp med å kjøre ti timer heller. Grei nok tur, men regn absolutt hele turen kunne jeg klart meg uten.
Fordelen med å handle i butikk er at en kan velge erstatningsproduktet selv, meny på nett ville trolig gitt deg en kneip og litt hvitløkskrydder på glass som erstatning